Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Klart Orban gratulerar!
Orban kastar in handduken och går i pension. Kanske han får jobb på en bank som VD?
Som sagt, Orban har inget annat behov än att gratulera och gå vidare inom lobbyintressen. Typ som Fredrik Reinfeldt och Göran Person och Stefan Löfven och som alla andra sossar gör...
Nej, han går inte i pension. Han har gratulerat Magyar till segern och säger att valresultat är tydligt, men smärtsamt och att han nu kommer att fortsätta tjäna Ungern, men i opposition.