Citat:
Ursprungligen postat av
Scubahero
Som ung kvinna var jag mer vänsterorienterad och byggde mina argument utifrån dygdetik och sinnelagsetik. Med stigande ålder och erfarenheter, främst av invandrare, så har jag helt bytt åsikter. Dessa kan jag dock inte lufta fritt då jag arbetar med utbildning inom offentlig sektor. Jag anser att vi borde stoppa invandringen nästintill helt och att vi borde återkalla en stor andel utdelade uppehållstillstånd och tom medborgarskap. Det finns en hög andel invandrare som aldrig kommer att anpassa sig till vår kultur i tillräcklig utsträckning och dessutom kommer många aldrig kunna få jobb. Mest upprörd blir jag över att man inte ser riskerna med enorma kulturförändringar på sikt, dvs att allt som Sverige byggt upp gällande välfärd, jämlikhet, jämställdhet och religionsfrihet riskerar att gå om intet. Men värst är nog gängkriminaliteten som till minst 90% beror på invandrare. Den gör mig så förbannad. Tack vare att invandringen skötts så uselt och resultatet är så fruktansvärt så är jag beredd att stötta åtgärder som jag egentligen inte tycker om men i dagsläget skulle jag stödja nästan hur tuffa förslag som helst för jag har fått nog.
Är väl sunt att du vaknat upp lite på "äldre" dar.
Belyser väl problemet med att yngre har röstmakt, sätt gärna en gräns på 30 så kanske de hinner mogna lite och få lite erfarenheter.
Kör hårt på SD om de är dem som ligger dig varmast om hjärtat. Tyvärr så tror jag inte ens de kan få bukt med alla problem om andra instanser vägrar inrätta sig.