Igår, 12:50
Medlem
wwrs avatar
Allt som är kul och populärt förstörs medvetet av regimen 😁

Var det inte liknande med det populära programmet där artister bara fick höra några takter och sedan skulle känna igen och sjunga hela låten.
Sedan läckte det. Allt var fusk. De hade fått lämna in begäran om vilka låtar som skulle spelas.
OS-invigningen i Paris som hånade det mesta.

Regimen är helt enkelt rädd för att folk har kul tillsammans. Snart har virus, skjutningar och mobben tagit över städerna och folk sitter bara hemma och "handlar med ett klick". Stryker runt och blänger misstänksamt på varandra ungefär som regimens högsta symboldjur, katten. 😉
Senast redigerad av wwr Igår kl. 12:57.
Citera
Igår, 14:30
Medlem
SodaFointains avatar
Så här gissas allas

https://www.allas.se/tv/de-gommer-sig-bakom-maskerna-i-masked-singer/11349106
Citera
Igår, 15:05
Medlem
Fast det var väl förra årets vinnare som läckte?
Nu gjorde de en doc om detta för att göra reklam för årets tävling.
TV4 går på som om någon gjort landsförräderi men detta spelar ju ingen större roll.
Senast redigerad av Svempa2014 Igår kl. 15:08.
Citera
Igår, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Så här gissas allas

Var är den riktiga äkta listan som läckte då?
Skulle inte förvåna mig om det är en PR-kupp för att öka intresset. TV4 har ju redan gjort inslag om det och dummar sig.
Citera
Igår, 20:20
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Jag motsätter mig uppfattningen att TV 4 ibland ljuger. Att ljuga är något man gör medvetet. TV 4 påstod att örebroskytten hade rasistiska motiv vilket inte är styrkt och även saknar stöd i utredningen.

Kanske stämmer mer det att TV 4 for med osanning, kanske fanns det någon annan anledning till den ostyrkta uppgiften, kanske var det ett misstag. Jag vet inte hur det förhöll sig och drar ingen förhastad slutsats om det specifika fallet eller TV 4 i stort. Jag håller huvudet kallt tills goda anledningar att ändra mig blir uppenbara.
Tv4 har kopplingar till Afa och expo. Det är en tvkanal som drivs i toppen av vänsterextrema. Allt de sänder behöver man vara försiktig med.
Citera
Igår, 23:23
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men hur vet man att han satt med "radioutrustning" och lyssnade på dem?
Det vet man inte, Vem som helst med några hundra på kontot kunde köpt lite Aliexpress grejer och placerat på rätt ställen...
Citera
Idag, 00:19
Medlem
Måste de ha publik där? Klart att alla som sagt där kan tjalla.
Citera
Idag, 00:24
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Det vet man inte, Vem som helst med några hundra på kontot kunde köpt lite Aliexpress grejer och placerat på rätt ställen...

Ok så hur kunde de då sätta dit honom?
Citera
Idag, 01:37
Medlem
kukflashs avatar
Vilka otroligt otäcka ögon den kvinnliga producenten har. Ser ut som Gollum!
Citera
Idag, 08:31
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Var är den riktiga äkta listan som läckte då?
Skulle inte förvåna mig om det är en PR-kupp för att öka intresset. TV4 har ju redan gjort inslag om det och dummar sig.
kan va den riktiga
Citera
Idag, 08:53
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Så här gissas allas

Är det knyckt från Flashback?
Citera
Idag, 10:21
Medlem
SexualCafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Var det inte liknande med det populära programmet där artister bara fick höra några takter och sedan skulle känna igen och sjunga hela låten.
Sedan läckte det. Allt var fusk. De hade fått lämna in begäran om vilka låtar som skulle spelas.
Va? Var det så ska det låta? Var det bara bluff.
Var det därför Robert Wells alltid vann över han vad (han nu hette) Björn Skiffs gamla pianist?

Vad jag förstår har Robert Wells en bizzart grandios självbild, men allt är en myndihetskonspiration för att hypa "Rhapsody in Rock" eller som vi säger i branschen "Rhapsody in Cook"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in