2026-06-15, 22:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Min poäng är följande: Bara för att en person har medverkat i ett eller flera tv-program så blir inte den personen automatiskt folkkär.

Punkt slut!

Nej det är mycket riktigt men just denne man har blivit det med sitt charmiga bjussiga sätt att vara.
Citera
2026-06-16, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Vilken pinsam person 🤮

Arma kvinna som har tvingats lyssna på den där skiten. Han verkar helt bortom allt vett och sans. Låter som att han vill tvinga i henne narkotika för att hon ska "ställa" upp på en trekant.
Citera
2026-06-16, 05:45
Medlem
Citat från fyllesvamlet:

Nu går vi ner och
hämtar. Pamf. Och så ska du bara... Och så ska du... Allting handlar ju om att du ska bli kåt.

Vem eller vad kan Pamf tänkas vara? Var det bara så att D.N hickade till eller vad står Pamf för?
Citera
2026-06-16, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Citat från fyllesvamlet:

Nu går vi ner och
hämtar. Pamf. Och så ska du bara... Och så ska du... Allting handlar ju om att du ska bli kåt.

Vem eller vad kan Pamf tänkas vara? Var det bara så att D.N hickade till eller vad står Pamf för?
Pussy ass mother fucker. Detta är en djupt störd människa.
Citera
2026-06-16, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Jag kan bara svara för mig själv. Han har ett intressant sätt att vara i tex Bäst i Test där hans begränsade intellekt gjorde honom intressant och kul att titta på. Det är min enda åsikt om honom

Underbart! och då förstår jag innebörden i att TV sägs vara fördummande
Citera
2026-06-16, 09:17
Medlem
vemedinmas avatar
Man undrar hur det kommer sig att media håller Nannskog om ryggen trots vetskap om hans tidigare grisande mot kvinnor medans Leijnegaard blev helt ställd i kylan efter, vad jag anser, en bagatell händelse i jämförelse.
Citera
2026-06-16, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det kanske inte behöver vara en konspiration? Tänker att folk kanske är personlig kompis med "sportprofilen". Han känns som en person man lätt blir kompis med , som har kompisar överallt. Då vill man kanske inte svika honom, alltså på ett rent personligt plan.

Paolo Roberto känns mer som en bråkstake som inte har kompisar på det sättet.

Du har säkert helt rätt i det! Kan tycka att det blir så tydligt att vissa outas i sämre dager och andra inte helt enkelt. Det kan ju rent av vara så att det är vänskap som gör att vissa hålls mer i det dunkla när de trampat snett än andra 🤪
Citera
2026-06-16, 10:05
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Man undrar hur det kommer sig att media håller Nannskog om ryggen trots vetskap om hans tidigare grisande mot kvinnor medans Leijnegaard blev helt ställd i kylan efter, vad jag anser, en bagatell händelse i jämförelse.

Det är en befogad fråga. Dock är Leijnegard (i mina ögon) betydligt mer känd för allmänheten än vad Nannskog är.

Men media kommer garanterat att namnge Nannskog om han blir dömd, kanske t.o.m tidigare än så.
Senast redigerad av pestloppan 2026-06-16 kl. 10:17.
Citera
2026-06-16, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det är en befogad fråga. Dock är Leijnegard (i mina ögon) betydligt mer känd för allmänheten än vad Nannskog är.

Men media kommer garanterat att namnge Nannskog om han blir dömd, kanske t.o.m tidigare än så.

Absolut. Leijnegard är väl en figur som vissa tittare faktiskt hade kunnat undra över.. medan sporttyckare kommer och går...

Ingen kommer sakna Nannskog
Citera
2026-06-16, 11:56
Medlem
attack-titans avatar
Inte Dolph Lundgren?
Citera
2026-06-16, 13:05
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Inte Dolph Lundgren?
Nej, det är Daniel Nannskog. Finns FUP. Vet inte varför rubriken inte är uppdaterad med namn.
Citera
2026-06-16, 16:07
Medlem
Icarealots avatar
Han har gift sig för 6 dagar sen, i USA. Med nån Malin. När träffade han henne? Det sista hände ju i mars.
Blir kul för henne när det blir rättegång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in