2026-06-12, 14:18
Medlem
Det var en del rabalder gällande hans förehavanden med kvinnor även under hans aktiva karriär på tidigt 2000-tal. Långt tillbaka när han spelade i Landskrona.
(FB) Allsvensk toppspelare anklagas för våldtäkt

Sedan finns det ju vissa indikationer om våldsamt beteende och problem med gränsdragning även här:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/XwMBaB/nannskog-hotade-mig
https://petterssonsblogg.se/2017/12/16/svt-och-nolltolerans/
Citera
2026-06-12, 14:23
Medlem
Han verkar heeeeeelt jävla störd när man läser hans sätt att prata med frugan.
Citera
2026-06-12, 14:27
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Han verkar heeeeeelt jävla störd när man läser hans sätt att prata med frugan.

Det är inte frugan utan en flickvän. Numera ex-flickvän.

https://www.hant.se/noje/daniel-nannskogs-nya-tjej/11262041
Citera
2026-06-12, 14:37
Medlem
Hahaha köpte han en thaihora och tvingade frugan att vara med? Vilket jävla skåp han är. Helt stissig på ladd och kröka
Citera
2026-06-12, 15:31
Medlem
Han har ju varit väldigt spattig och hetsig i studion ibland. Kanske inte så konstigt om han har ett missbruksproblem.
Citera
2026-06-12, 15:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är ju anmärkningsvärt att han under så lång tid gick under radarn i media och hos svenska folket. Han satt ju i studion hos SVT under flera fotbolls-VM och var allas favorit och glada mysgubbe.

Han verkar vara riktigt sjuk i huvudet på riktigt och dessutom inne i ett allvarligt knarkmissbruk.
"Ungefär i två år", säger han. Tillåt mig att tvivla, få börjar med kokain när de är 50+.

Ur FUP kan man även utläsa att han har problem med alkohol och att han käkar "konserta" (Concerta) för ADHD.
Citera
2026-06-12, 15:37
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Ungefär i två år", säger han. Tillåt mig att tvivla, få börjar med kokain när de är 50+.

Ur FUP kan man även utläsa att han har problem med alkohol och att han käkar "konserta" (Concerta) för ADHD.

Jag misstänker att han är ett riktigt äkta psykfall. Ovanpå det missbruk av olika preparat.
Citera
2026-06-12, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Lika troligt som att Paulo Roberto åkte dit första och enda gången han gick till prostituerad. Till sist så kommer verkligheten ikapp...
Citera
2026-06-12, 15:49
Medlem
Inte förvånad att Nannskog brukar ladd. Titta på honom! Han är en av oss idioter. Hände det inte förr, så lär det hända senare..

Det som ändå går i god för hans historia att han började bruka nyligen är att han inte har insett hur idiotisk man blir av kombinationen sprit samt ladd. Man blir snabbt varse om det när man har kört några år.
Citera
2026-06-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
En vuxen karl som pratar så där.
Ja, han verkar helt väck när han dricker alkohol och tar koks samtidigt. Pinsamt, över 50 år. Vad sysslar han med? Hoppas att han blir dömd och får ett uppvaknande.
Citera
2026-06-12, 15:59
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Den här kvinnan såg ju lagom road ut i reportaget 🙁 🍋 Medans Nannskog bjöd läsarna på glada miner 😁 Fullt förståeligt att hon inte verkade glad nu när man vet hur han burit sig åt mot henne.
Han är inte frisk 👿

Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är inte frugan utan en flickvän. Numera ex-flickvän.

https://www.hant.se/noje/daniel-nannskogs-nya-tjej/11262041
Citera
2026-06-12, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Den här kvinnan såg ju lagom road ut i reportaget 🙁 🍋 Medans Nannskog bjöd läsarna på glada miner 😁 Fullt förståeligt att hon inte verkade glad nu när man vet hur han burit sig åt mot henne.
Han är inte frisk 👿
– Vi är otroligt lika, vi gillar samma mat. Eftersom jag har min lilla ADHD, så kan jag bli väldigt spontan. "Vi sticker bort till den restaurangen”, och Linda bara "japp, det gör vi!". Och det är få personer jag har känt det med, att det är så enkelt, säger han i programmet och fortsätter

Tidningen glömde visa Daniel från en annan sida. Såhär blir Daniel efter lite koks och alkohol.

[00:48] MT: Mm. Det får aldrig, det får aldrig vara det är inget skådespel. Fuck, men det får
aldrig vara att du är rädd. Du fattar vad jag menar. Jag tänder som fan på att du har
respekt. Vem är det som bestämmer? Du. Säger du i telefonen. Min kuk bara, pam. Jag vill
bara, shit, jag måste... Alltså, dit. Alltså, jag måste hem till henne. Förstår du? Det var första
tanken jag fick. Jag bara, jag måste bara dit. Alltså, jag måste dit. Se till att komma dit. Bäst
fan du vill. Och jag blev bara så jävla kåt och sugen. För att jag bara, alltså såhär, hon är
min. Du fattar ju vad jag tänder på ju. Så, gå och ta här. Kom, ställ dig, jag får se på dig.

Senast redigerad av Lofiboy 2026-06-12 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in