2026-09-06, 18:02
Medlem
Lakkajens avatar
Angående deodebatten. Om det rör sig om att hon också har en "L'Oreal Men Expert" som Edin har är det anmärkningsvärt, den doftar maskulint.

Se bild: https://ibb.co/svMZndtC
Citera
2026-09-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Angående deodebatten. Om det rör sig om att hon också har en "L'Oreal Men Expert" som Edin har är det anmärkningsvärt, den doftar maskulint.

Se bild: https://ibb.co/svMZndtC
Hade en roller som extra för jag lökade som bara den på bröllopsdagen. Haha jag sa att jag böt tshirts två gånger men jag var uppe i 3e eller 4e. Man var bra nervös
De vi båda hade var niveas black and white invisible(spray)
Citera
2026-09-06, 18:26
Medlem
Lakkajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TypLiteAnonym
Hade en roller som extra för jag lökade som bara den på bröllopsdagen. Haha jag sa att jag böt tshirts två gånger men jag var uppe i 3e eller 4e. Man var bra nervös
De vi båda hade var niveas black and white invisible(spray)
Om det nu är riktiga Edin, är det produktionen som ber er att prata mycket om relationen snarare än att vara i den? Eller är det av nervositeten av att ha ett kamerateam runt om sig som gör att man pratar om det? Av det vi har fått sett hittills.
Citera
2026-09-06, 18:27
Medlem
dialektikers avatar
Jag längtar efter Daniel Norbergs imitation av äcklet Urban. Det kommer bli en rolig imitation av Gabriel och deodorant-incidenten också.😊
Han gör ju ganska snälla imitationer. Vi får se om det kommer mer?
Deo-paret är tråkiga dock.
Citera
2026-09-06, 18:39
Medlem
Mentalstyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TypLiteAnonym
Hello there
Håller med dig, jävla snack från mig om hur allt är perfekt, deo och toalettbesök
Tråkigt att massa annat inte visas, men men

Svensexan och bröllopsresan klipptes bort helt i stort sett, typ bästa jag var med om

Tjena E (om det nu verkligen är du)
Hög igenkänning i avsnitt 4, skrattade högt. Jag viker också och väter kaffefiltret... Väger kaffet också.
Senast redigerad av Mentalstyrka 2026-09-06 kl. 18:42.
Citera
2026-09-06, 18:53
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Max är sååå högfärdig och och tror sig vara mer än andra. Ändå finns det inget som gör honom mer än andra. Det är mindervärdigskomplex så det skriker om det.

Tycker inte Max ser frisk ut trots att han verkar noga med vad han äter. Är han ute i friska luften? Eller näringsbrist?

Max och Belinda är tapetblommor. De syns inte bland andra utan smälter intetsägande in i bakgrunden.
Tror Max skäms över sina föräldrar. De är väl inte tillräckligt högfärdiga.
Citera
2026-09-06, 19:11
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tror Max skäms över sina föräldrar. De är väl inte tillräckligt högfärdiga.
Ska Max sluta umgås med sin kvinnliga lärare nu mån tro?
Citera
2026-09-06, 19:16
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ska Max sluta umgås med sin kvinnliga lärare nu mån tro?

Om man kallar sina vänner av motsatt kön för mamma eller pappa funkar det 😜
Citera
2026-09-06, 19:21
Medlem
Olivia: ”Åh jag är så taggad. De kommer bli så avundsjuka på oss.”

Urban: ”Det var fint att se att alla kom in med som en form av bara… de kändes jordnära aight? Och så här närvarande med sina kvinnor.”

Max: ”Nej jag tror inte på vänskap mellan de två könen, jag tror inte på det.”

(Urban och Sasan instämmer)

Max: ”Tack grabbar jag kan inte stå på egna ben, det är bra att ni hjälper mig.”

Felix: ”Jag håller inte med.”

Urban: ”Absolut inte. Jag vill förstå min kvinna aight? Jag vill inte att andra ska hålla på och lägga sig i för mycket heller för att alla sitter inte på hela bilden aight?”

Felix: ”Jag är mer, jag gillar motsatserna också, att få vara i kvinnliga perspektivet och inte bara vara fast i detsamma. Jag tycker att man utvecklas mer och kan komma djupare och få liksom större syn på värden. För visst det finns olikheter, men jag tror att det är det vi ska ta vara på och inte liksom skymma undan eller vara rädd för.”

Urban - Vill visa mobbarna från back in the days vilken sann alpha male han är - aight? Inövad teatralisk motorik och retorik.

Olivia - Egocentrerad och omogen pick me girl.

Felix - Oerhört inkännande, empatisk, trygg och klok person. Går från klarhet till klarhet.
Senast redigerad av Fjollparasoll 2026-09-06 kl. 19:52.
Citera
2026-09-06, 19:32
Medlem
Kan inte någon räkna ut hur många gånger Urban säger ”min kvinna”?

År 2026 och GVFÖ lyckas hitta tre mansgrisar till samma säsong!
Citera
2026-09-06, 19:33
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Om man kallar sina vänner av motsatt kön för mamma eller pappa funkar det 😜

Så Daddy går bra.
Citera
2026-09-06, 19:53
Medlem
Undrar hur SVT tänkt när det givit vissa av paren utlandsresor och andra inte? Även om resorna givetvis kan vara lika kul/fina så smäller det så klart högre med en weekend i Budapest jämfört med n "Slottsvistelse" i Sverige. Känns lite märkligt faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in