2026-08-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Ja det vet jag (att det ska vara tillåtet för judar tydligen) min fråga gällde muslimerna: Vill SD ännu förbjuda muslimer att genomföra religiös omskärelse?

Nej, man säger sig nu vilja att det ska vara som det är. Att det är tillåtet. Men uppenbart i syfte att gå judarnas och Israels ärende kan ju vem som helst fatta.

Det blir ju för bökigt och oförklarligt att bara undanta judar från ett förbud. Att helt ändra sig/sin politik, uppenbart gå dessas ärenden och lansera det genom Rothschild går dock bra tydligen.
Citera
2026-08-20, 20:30
Medlem
Driftstopps avatar
Förutom araber kommer nu indier också.
Citera
2026-08-21, 13:19
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Inför dödsstraff på könsstympning av barn.

Vill man stympa sig själv så gör man det som myndig och betalar kalaset själv.

https://www.friatider.se/akesson-forbjud-omskarelse-muslimer-men-inte-judar

Vad är det Jimmie vill ha undantag för speciellt med Judar? Är det Rabbins rituella sug på pojksnoppen som lockar?

Johmshof har helt rätt. Såklart. Lutar du åt något annat håll är du efterbliven.

Hur i helvete har vi ens diskussion om detta 2026???

SDs sionism når nya höjder. Vad i helvete håller de på med?

GE FAN I VÅRA BARN, JÄVLA IDIOTER

https://www.friatider.se/sd-slapper-helt-forbud-mot-omskarelse-akesson-vagrar-inkludera-judar
Senast redigerad av Kolgrill-ftw 2026-08-21 kl. 13:22.
Citera
2026-08-21, 13:24
Medlem
acid_nations avatar
han har ju tappat de helt
Citera
2026-08-21, 13:44
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
han har ju tappat de helt

Dags för Jomshof att ta över.
Han är säkert inte heller riktigt riktig, men Åkesson är definitivt förbrukad.
Det enda felet med judarna, såvitt jag vet, är att de könsstympar barn och ritualslaktar djur.
Vilket Åkesson vill tillåta i Sverige. Helt orimligt när våldshandlingar mot barn
och försvarslösa levande varelser som inte är skadedjur ingår i "religionsfriheten".
Citera
2026-08-21, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Nej, man säger sig nu vilja att det ska vara som det är. Att det är tillåtet. Men uppenbart i syfte att gå judarnas och Israels ärende kan ju vem som helst fatta.

Det blir ju för bökigt och oförklarligt att bara undanta judar från ett förbud. Att helt ändra sig/sin politik, uppenbart gå dessas ärenden och lansera det genom Rothschild går dock bra tydligen.

Tack, jo jag såg vid en närmare googling att det inte görs nån skillnad mellan muslimer & judar tydligen
Citera
2026-08-21, 20:59
Medlem
Driftstopps avatar
Under tidö rösta man igenom en lag som säger att om du har en son som vill vara transa så är det förbjudet att försöka övertyga honom att han behöver prata med en psykolog eller sina förälrar att han inte alls är transa, det är brottsligt.
Citera
2026-08-30, 09:42
Medlem
Inte ens Israelerna, judarna och sionisterna vill ha Åkesson och hans jävla anhang. Hur mycket han än åker till Israel, fjäskar, har kippa, talar hebreiska, ändrar sig totalt om förhudar, har böcker med titeln stolt jude osv som han ständigt håller på så till den grad att alla friska människor måste undra vad fan han håller på med och varför. Sinnessjukt är vad det verkar vara.

I Israel verkar man öppet skratta åt och håna bondlurkarna från Sverige som går ner på knä och gråter och för Israels politik desperat i Sverige av någon totalt outgrundlig anledning.

Citat:
Jimmie Åkesson poserar med boken @Stoltjude samtidigt som han rasar mot islamism.

Judiska företrädare är kritiska mot att antisemitism blir ett slagträ i debatten. – Vi vill inte bli använda som verktyg för att smutskasta andra, säger Naomi Manderman på Judiska ungdomsförbundet.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/judiska-foretradare-kritiska-mot-politisering-av-antisemitism-slagtran
Citera
2026-09-01, 00:12
Medlem
Jag har seriöst funderat på vad fan man ska rösta på.
Finns det något parti som inte är uppköpt av demonerna i israel eller som kommer välla in hundratusentals invandrare?
Citera
2026-09-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset64
Jag har seriöst funderat på vad fan man ska rösta på.
Finns det något parti som inte är uppköpt av demonerna i israel eller som kommer välla in hundratusentals invandrare?

Du måste rösta utanför riksdagen. Jag rekommenderar Örebropartiet i riksdagsvalet. Varför? För att partiet är väldigt stabilt med en rejäl bas i Örebro som knappast kommer ge upp (vilket andra partier gjort tidigare). Allard är väldigt trovärdig som ledare och ÖP är det enda partiet utanför riksdagen som har en faktisk chans att ta sig in i riksdagen redan om två veckor beroende på hur örebroarna röstar. Men även i riket verkar ÖP få ett allt större stöd. Jag är stockholmare men röstade ändå på ÖP för att riksdagspartierna är helt jävla värdelösa. Jag tror ÖP kommer åtminstone klara en procent i hela riket, vilket vore stort och viktigt. ÖP driver en demografipolitik och kämpar för att slänga ut kriminella och parasitinvandrare.
Senast redigerad av Patch1 2026-09-01 kl. 00:19.
Citera
2026-09-01, 00:53
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Du måste rösta utanför riksdagen. Jag rekommenderar Örebropartiet i riksdagsvalet. Varför? För att partiet är väldigt stabilt med en rejäl bas i Örebro som knappast kommer ge upp (vilket andra partier gjort tidigare). Allard är väldigt trovärdig som ledare och ÖP är det enda partiet utanför riksdagen som har en faktisk chans att ta sig in i riksdagen redan om två veckor beroende på hur örebroarna röstar. Men även i riket verkar ÖP få ett allt större stöd. Jag är stockholmare men röstade ändå på ÖP för att riksdagspartierna är helt jävla värdelösa. Jag tror ÖP kommer åtminstone klara en procent i hela riket, vilket vore stort och viktigt. ÖP driver en demografipolitik och kämpar för att slänga ut kriminella och parasitinvandrare.

Har man sett en har man sett alla, brukar jag alltid säga.
Via media har jag sett Rickard Andersson, och hans invandringskritiska skyddsjakt på invandrare.
Jag menar, om alla örebroare är lika kritiska
till invandring som traktens store son Rickard,
är nog Örebropartiet ett politiskt alternativ
som avviker från konformismen hos övriga partier.

Läser nu att Örebropartiet är "strikt emot" omskärelse, vilket är glädjande.

Men man skall inte heller glömma det till könsstympning närbesläktade kravet på kastrering som övriga partier driver alltmer.
Vad står Örebropartiet i den frågan?
Citera
2026-09-07, 14:20
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Man kan ju verkligen undra hur mycket Israel betalat till sd för deras Sinnessjuka annonsering som helt uppenbart är över rimlig budget.
Dåligt gjort av SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in