Citat:
Ursprungligen postat av
rostochlok
Och det var du som tog upp det genom att säga att det var plus minus noll. Varför börjar du förolämpa mig? Dukan bara erkänna att du hade fel eller sluta svara?
Vad ska jag rätta när jag sagt samma sak hela tiden? Är du läskunnig?
Jag skrev att förvisso har vi läkemedel etc, men vi har också välfärdssjukdomar så det är plus minus noll.
Du säger att det
inte är det.
Jag säger, i enighet med ovanstående stycke, att medellivslängd ej nödvändigt innebär högre livskvalitet.
Vad är det du inte förstår?