2026-03-08, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Poängen med det jag skriver är att du inte kommer uppnå det behag som motiverar dig.

Men men, som sagt, lycka till!

Jo, när har henne kommer allting att vara perfekt.
Jag har redan läst in mig på allt hon vill ha och jag ska ge henne det.
Får status på hennes mående skickat från hennes mamma.
Citera
2026-03-08, 19:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Jo, när har henne kommer allting att vara perfekt.
Jag har redan läst in mig på allt hon vill ha och jag ska ge henne det.
Får status på hennes mående skickat från hennes mamma.
Lägg i en stöt på mamman istället om du nu klickar så bra med henne.
Citera
2026-03-08, 19:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Lägg i en stöt på mamman istället om du nu klickar så bra med henne.

Om det inte vore för att hennes morsa är fet, ful och gammal så ja.
Det hade ju varit betydligt enklare.
Dessutom har hennes morsa rykte om att vara lättfotad och att göra övertramp var än hon behagar för stunden. Sen bara rättfärdigar hon det lite snyggt.
Möjligtvis att jag skulle kunna be hennes morsa om en avsugning som plåster på såret för att hennes dotter krånglar så värst?
Citera
2026-03-09, 03:20
Medlem
Inte ens när du trollar kan du dölja att du är efterbliven. Tragiskt.
Citera
2026-03-15, 11:47
Medlem
Men vad fan!

Hade det varit du som försökte stöta på mig hade jag sprungit lång väg. Har du på riktigt kontakt med tjejens mamma i syfte att få en dejt? Herregud.

Detta är vad jag efterfrågar:
1. Var dig själv. 100%
2. Gå inte in för att tex byta musikstil, börja dricka kaffe för att tjejen gör det. Klä dig i rockerkläder när du gillar kostym. Osv. Du fattar. Var dig själv. Vill hon ha dig vill hon ha dig.
3. Acceptera att det finns två som måste vara delaktiga i en relation. Att du/partnern tycker att vi är perfekta eller bra eller att jag är underbarast i världen räcker inte om inte du är det . Och att du tycker att du är det är inte heller tillräckligt.

Ja. Har nyligen breakat med en kille som gav allt. För mkt på liknande vis. Det går fetbort för mig.
Citera
2026-03-17, 08:18
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Så senaste åren har jag varit intresserad av en tjej ganska hårt.
Min plan har varit noga och grundligt uträknad för att få henne att antingen ligga med mig som minimum eller tom. ingå i en relation med mig.
Jag ser bra ut och är ett riktigt kap så hon kommer vilja ha mer
Hon leker svårflörtad, rakt av ointresserad ibland. Och jag har försökt att förstå varför då jag lyckats med alla andra tjejer tidigare.
Oftast behöver jag inte ens anstränga mig alls.

Jag har försökt mycket med att intressera mig för alla hennes hobbys så att hon får en igenkänning i mig, och så att våra interaktioner känns naturliga.
Då har vi liksom något att prata om.
För att få reda på så mycket som möjligt om henne har jag tät kontakt med hennes familjemedlemmar (helt dolt såklart).
Jag har löst det snyggt så att jag stött på hennes vänner av en “slump” lite då och då.
Även hennes ex.
Jag vill självklart inte köpa grisen i säcken men hon verkar ändå helt ok på det stora hela.

MEN problemet kvarstår. Hon leker fortfarande svårflörtad och det börjar bli pinsamt när hennes mamma frågar hur det går.
Jag är vanligtvis bra på att rodda med folk och den biten men nu har det stått still så länge så jag skulle uppskatta lite hjälp.
Vad mer kan jag göra för att få henne på fall?
Jag förstår att trådstarten verkar märklig men helt seriöst så är hon ett mysterium och jag är en bra man i mina bästa år. Har aldrig någonsin behövt anstränga mig såhär tidigare.

Låter som du är för på och då tappar kvinnan helt intresse och svara bara för at hon känner att hon måste. Svarar hon inte så vet hon att du kommer skicka meddelande till hon svarat

Ett tips radiotystnad, hör hon av sig efter en tid så kanske intresset finna
Men troligen är du inte i facket "pojkväns material"
Citera
2026-03-18, 14:59
Medlem
Troligtvis är hon inte intresserad helt enkelt försök med någon annan
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto