2026-03-06, 19:19
Avstängd
Så senaste åren har jag varit intresserad av en tjej ganska hårt.
Min plan har varit noga och grundligt uträknad för att få henne att antingen ligga med mig som minimum eller tom. ingå i en relation med mig.
Jag ser bra ut och är ett riktigt kap så hon kommer vilja ha mer
Hon leker svårflörtad, rakt av ointresserad ibland. Och jag har försökt att förstå varför då jag lyckats med alla andra tjejer tidigare.
Oftast behöver jag inte ens anstränga mig alls.

Jag har försökt mycket med att intressera mig för alla hennes hobbys så att hon får en igenkänning i mig, och så att våra interaktioner känns naturliga.
Då har vi liksom något att prata om.
För att få reda på så mycket som möjligt om henne har jag tät kontakt med hennes familjemedlemmar (helt dolt såklart).
Jag har löst det snyggt så att jag stött på hennes vänner av en “slump” lite då och då.
Även hennes ex.
Jag vill självklart inte köpa grisen i säcken men hon verkar ändå helt ok på det stora hela.

MEN problemet kvarstår. Hon leker fortfarande svårflörtad och det börjar bli pinsamt när hennes mamma frågar hur det går.
Jag är vanligtvis bra på att rodda med folk och den biten men nu har det stått still så länge så jag skulle uppskatta lite hjälp.
Vad mer kan jag göra för att få henne på fall?
Jag förstår att trådstarten verkar märklig men helt seriöst så är hon ett mysterium och jag är en bra man i mina bästa år. Har aldrig någonsin behövt anstränga mig såhär tidigare.
Citera
2026-03-06, 19:28
Avstängd
Ska jag satsa på tvärtom? Som i opposites attract.
Samtidigt känns det fel då vi är så lika.
Är helt övertygad om att jag hittat min twin flame!
Citera
2026-03-06, 19:36
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Möjligheten att du faktiskt inte är hennes typ finns ju..
Senast redigerad av Turbulentxxx 2026-03-06 kl. 19:38.
Citera
2026-03-06, 19:36
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Hon kanske inte spelar svårflörtad, hon kanske är det på riktigt.

Har ingen aning vad du ska göra men har du testat att vara övertydlig å frågat ut henne på en dejt?
Citera
2026-03-06, 19:42
Medlem
Umarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Så senaste åren har jag varit intresserad av en tjej ganska hårt.
Min plan har varit noga och grundligt uträknad för att få henne att antingen ligga med mig som minimum eller tom. ingå i en relation med mig.
Jag ser bra ut och är ett riktigt kap så hon kommer vilja ha mer
Hon leker svårflörtad, rakt av ointresserad ibland. Och jag har försökt att förstå varför då jag lyckats med alla andra tjejer tidigare.
Oftast behöver jag inte ens anstränga mig alls.

Jag har försökt mycket med att intressera mig för alla hennes hobbys så att hon får en igenkänning i mig, och så att våra interaktioner känns naturliga.
Då har vi liksom något att prata om.
För att få reda på så mycket som möjligt om henne har jag tät kontakt med hennes familjemedlemmar (helt dolt såklart).
Jag har löst det snyggt så att jag stött på hennes vänner av en “slump” lite då och då.
Även hennes ex.
Jag vill självklart inte köpa grisen i säcken men hon verkar ändå helt ok på det stora hela.

MEN problemet kvarstår. Hon leker fortfarande svårflörtad och det börjar bli pinsamt när hennes mamma frågar hur det går.
Jag är vanligtvis bra på att rodda med folk och den biten men nu har det stått still så länge så jag skulle uppskatta lite hjälp.
Vad mer kan jag göra för att få henne på fall?
Jag förstår att trådstarten verkar märklig men helt seriöst så är hon ett mysterium och jag är en bra man i mina bästa år. Har aldrig någonsin behövt anstränga mig såhär tidigare.
Ingen märklig trådstart alls. I det här forumet vimlar det av inlägg från misogyna incels. Du undrar varför hon är ointresserad när du är så fantastisk. Det är kärnan i problemet. Det är hon som är fantastisk och du är ointressant.
Citera
2026-03-06, 19:50
Medlem
Finns väl två alternativ

1) Hon spelar svårflörtad - vill du bli tillsammans med nån som håller på så?

2) Hon är helt enkelt inte särskilt intresserad - vill du bli tillsammans med nån som inte tycker du är särskilt intressant?
Citera
2026-03-06, 19:51
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Precis vad jag tänkte. Lite självgod analys "hon spelar ointresserad". Eh, nej, hon ÄR nog ointresserad.
Citera
2026-03-06, 20:08
Medlem
jakirosmothers avatar
lol jävla stalker manipulativ
Citera
2026-03-06, 21:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx

Men jag har listat ut vad hon gillar och jobbar mot det!
Citera
2026-03-06, 21:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hon kanske inte spelar svårflörtad, hon kanske är det på riktigt.

Har ingen aning vad du ska göra men har du testat att vara övertydlig å frågat ut henne på en dejt?

Nej, hon skrämmer mig lite. Vet inte varför.
Har aldrig behövt fråga om en dejt med någon tidigare.
Citera
2026-03-06, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Umarell
Ingen märklig trådstart alls. I det här forumet vimlar det av inlägg från misogyna incels. Du undrar varför hon är ointresserad när du är så fantastisk. Det är kärnan i problemet. Det är hon som är fantastisk och du är ointressant.

Jag har alltid folk omkring mig. Så jag kan inte vara så himla ointressant liksom.
Citera
2026-03-06, 21:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
lol jävla stalker manipulativ

Jag har gjort min hemläxa så att säga. En viss skillnad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in