Så senaste åren har jag varit intresserad av en tjej ganska hårt.
Min plan har varit noga och grundligt uträknad för att få henne att antingen ligga med mig som minimum eller tom. ingå i en relation med mig.
Jag ser bra ut och är ett riktigt kap så hon kommer vilja ha mer
Hon leker svårflörtad, rakt av ointresserad ibland. Och jag har försökt att förstå varför då jag lyckats med alla andra tjejer tidigare.
Oftast behöver jag inte ens anstränga mig alls.
Jag har försökt mycket med att intressera mig för alla hennes hobbys så att hon får en igenkänning i mig, och så att våra interaktioner känns naturliga.
Då har vi liksom något att prata om.
För att få reda på så mycket som möjligt om henne har jag tät kontakt med hennes familjemedlemmar (helt dolt såklart).
Jag har löst det snyggt så att jag stött på hennes vänner av en “slump” lite då och då.
Även hennes ex.
Jag vill självklart inte köpa grisen i säcken men hon verkar ändå helt ok på det stora hela.
MEN problemet kvarstår. Hon leker fortfarande svårflörtad och det börjar bli pinsamt när hennes mamma frågar hur det går.
Jag är vanligtvis bra på att rodda med folk och den biten men nu har det stått still så länge så jag skulle uppskatta lite hjälp.
Vad mer kan jag göra för att få henne på fall?
Jag förstår att trådstarten verkar märklig men helt seriöst så är hon ett mysterium och jag är en bra man i mina bästa år. Har aldrig någonsin behövt anstränga mig såhär tidigare.