2026-03-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
På den tiden gjorde jag en satsning på tyngdlyftning, så ja jag var vältränad.

Eureka! Där har vi gåtans lösning!!
Citera
2026-03-11, 08:46
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
Jag har haft sex med över 20 kvinnor nu och förstår inte var du får den tolkningen ifrån?

Men menar du att ingen av dessa 20 kvinnor smekt dig eller rört vid din kropp? Har dom bara legat där, helt stela?

Jag frågar eftersom du verkar hänga upp dig på att de män som påstår sig ha mottagit smekningar måste ha varit vältränade eller på annat vis väldigt attraktiva.
Citera
2026-03-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Men menar du att ingen av dessa 20 kvinnor smekt dig eller rört vid din kropp? Har dom bara legat där, helt stela?

Jag frågar eftersom du verkar hänga upp dig på att de män som påstår sig ha mottagit smekningar måste ha varit vältränade eller på annat vis väldigt attraktiva.

Ytterst få av dessa kvinnor smekte mig någonstans utan blev i stort sett bara själva smekta. Kanske för att jag älskar att smeka (särskilt bröst och rumpa) och tar så mycket initiativ till det att det inte lämnar mycket utrymme för motsatt service
Citera
Igår, 07:36
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Nej, aldrig. Tvärtom faktiskt. Jag vill ju veta att personen jag dejtar och jag har bra sex och är kompatibla. Det kan man ju inte veta förrän man har testat ett par ggr.
Citera
Igår, 20:59
Medlem
tuggishs avatar
Kvinnor känner sig alltid utnyttjade om man dumpar dem.

Om man har sex och tjejen inte vill ses mer så är det helt naturligt för henne att ghosta.

Sluta ta kvinnor på så stort allvar är mitt tips. Känsliga små liv de där.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in