Citat:
Tråkigt det ska behöva vara så, men likt allt annat som man kan tjäna pengar på. Rävar finns överallt.
Kommer faktiskt inte ihåg vad märket var, fick kontakten av en influenser som gjort progress själv.
Dock köpt av annan leverantör ”lilla”, känns som de är seriösa.
Proverna och resultaten får avgöra 🤙
Dåligt det ska behöva vara så, och jag tror faktiskt isåfall vissa vialer varit under doserade. Men men, oavsett känner jag att kroppsligt, styrka och mentalt har jag gjort progress och utveckling.
Efter ditt inlägg, ska jag faktiskt börja kolla ett avsnitt nu 😎🙌 Tack för tips.
Ibland är det som inte låter klokt, helt rätt.
Är inte påläst om verken tren eller mast, blir lite ”rädd” att om jag läser är steget mycket närmre. Mest läst att tren ger en mycket mental förbättring med 🤷♂️
Hur länge planerar du att köra cruise då?
Kommer faktiskt inte ihåg vad märket var, fick kontakten av en influenser som gjort progress själv.
Dock köpt av annan leverantör ”lilla”, känns som de är seriösa.
Proverna och resultaten får avgöra 🤙
Dåligt det ska behöva vara så, och jag tror faktiskt isåfall vissa vialer varit under doserade. Men men, oavsett känner jag att kroppsligt, styrka och mentalt har jag gjort progress och utveckling.
Efter ditt inlägg, ska jag faktiskt börja kolla ett avsnitt nu 😎🙌 Tack för tips.
Ibland är det som inte låter klokt, helt rätt.
Är inte påläst om verken tren eller mast, blir lite ”rädd” att om jag läser är steget mycket närmre. Mest läst att tren ger en mycket mental förbättring med 🤷♂️
Hur länge planerar du att köra cruise då?
Mast är en snäll olja som man knappt märker av. Den trivs i symbios med Testo. Om de här två skulle vara med i ett hårdrocksband, skulle Testo vara gitarristen och Mast den lite tystlåtne, bakåtdragna - men stabila - gitarristen.
Tren är ASS-världens styggaste olja. För de flesta slår den hårt på kroppen liksom psyket. Många blir rejält påverkade på det mentala planet. Det tog mig 10 år innan jag vågade mig på Trenbolon.
Jag har tänkt ligga året runt på TRT men kanske köra två blastar, en inför sommaren och en i slutet av året. De blasterna blir mindre milligram än de jag kör nu. Jag ligger osunt högt för länge. Men det är en kalkylerad risk utifrån att jag hanterar ASS bra och i princip inte får biverkningar + att alla mina världen är bra.
Tänker spontant, varför lägger man till den i kuren? Eller rättare sagt kanske, dess egenskaper - bidrar med ?