Citat:
Ursprungligen postat av
VerklighetenJa
Säkert rätt Dessa luftvärn är fina grejor Sista skriket ..fungerar bra .. men de är dyra och finns inte så många
" Östblocks " varor teknik som man nog till delar kan räkna Iran till har nog aldrig haft bästa grejorna
Lyxförsvar ..
men fungerar typ Kalasjnikov Automatkarbin den har brister men är ändå en lösning många använder
Fungerar även om den behandlas dåligt
Samma ibland med flygplanen -- Sovjet ligger ibland lite efter men trots det skapligt Aerodynamiken kan vara bättre
I synnerhet lågfart medans USA har bättre beväpning osv I synnerhet Robotar som skjuter på långa håll.
Men Sovjeter vann krig även om hade Sämre Hårdvara .Har många av det samt tål förluster Produktions kapacitet hålla på länge förlorar man till sist mot dem även om man har bästa grejorna i början typ
2 Patriot missiler mot Hundra dumma raket efter skjutit av de 2 är man rökt på de andra 98
Jag säger inte att det är så eller blir så i detta men så andades det i Ukraina när elverken slogs ut Nyligen
Köttatacker
"Köttattacker" (meat assaults) är en term som ibland används för att beskriva ryska militära taktiker i Ukraina, vilka involverar vågor av marktrupper som skickas framåt under höga förluster, rapporterar
SVT. Dessa attacker syftar ofta till att överväldiga ukrainska försvarspositioner.
Boxning kan vara en annan Liknelse Rocky Marziano slog alla -- alltid -- förlorade aldrig
I början av matchen kunde det vara jämnt men Rocky Malde på till sist blev den andre trött varpå öppningen kom och slogs ut
Jag säger inte att det är så i detta eller blir så .men det kan vara en Möjlighet Under bivillkoret Sundet blir svårt hålla öppet ..Jag gissar omöjligt utan regimskifte och kanske inte ens då
Iran har grejer som fungerar - under vissa omständigheter.
Drönarna fungerar ganska bra mot Gulfstaterna, även om det kanske blir ändring på det efter att dessa länder har hyrt in en massa ukrainska experter på drönarbekämpning. Däremot fungerar drönarna inte bra mot Israel, som har plockat ned 100 procent av allt som Iran har riktat mot landet.
Uppenbarligen fungerar även de ballistiska robotarna till en viss del. Om israelerna har räknat fel på antalet iranska robotar eller deras uppskjutningsramper (låt oss säga att de har 600 ramper kvar, istället för 100), så blir det givetvis problem, eftersom några skott alltid lyckas ta sig igenom luftförsvaret