2026-02-27, 21:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Jag har inte snackat något om att man stoppar läkemedel i maten hahaha! Har du tagit något?

Har du något du vill säga om Means eller tänker du bara hålla på så här i hela tråden?
Bra.

Så inbillar du dig att en miljardindustri ska försvinna med reklamen för läkemedlen?
Är du så naiv?
Citera
2026-02-27, 21:48
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Bra.

Så inbillar du dig att en miljardindustri ska försvinna med reklamen för läkemedlen?
Är du så naiv?
Vad jag pratar om är inte att hälsovårdsindustrin ska försvinna. Hur fan ska vi då få mediciner?

som systemet funkar nu så ljuger industrin för att sälja mediciner vi inte behöver och gör oss medvetet sjuka så de kan sälja mer sjukvård. Det är det hela MAHA handlar om.
Citera
2026-02-28, 09:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad jag pratar om är inte att hälsovårdsindustrin ska försvinna. Hur fan ska vi då få mediciner?

som systemet funkar nu så ljuger industrin för att sälja mediciner vi inte behöver och gör oss medvetet sjuka så de kan sälja mer sjukvård. Det är det hela MAHA handlar om.
Så du inbillar dig en miljardindustri på reklamen ska försvinna, är då sjukligt svårt naiv verkligen?

Intelligentare människor kan avgöra själva om man behöver mediciner, ointelligenta antivaccers de tar beslut på felaktig fakta.
Men och andra sidan har de inte den intellektuella kapaciteten att ta in saklighet och fakta.

Varför du pratar om hälsovårdsindustrin är en gåta, och ge sig på reklamindustrin låter oerhört naivt.(Men sure, välkommet, men oerhört naivt.)
Citera
2026-02-28, 09:43
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så du inbillar dig en miljardindustri på reklamen ska försvinna, är då sjukligt svårt naiv verkligen?

Intelligentare människor kan avgöra själva om man behöver mediciner, ointelligenta antivaccers de tar beslut på felaktig fakta.
Men och andra sidan har de inte den intellektuella kapaciteten att ta in saklighet och fakta.

Varför du pratar om hälsovårdsindustrin är en gåta, och ge sig på reklamindustrin låter oerhört naivt.(Men sure, välkommet, men oerhört naivt.)
Alltså du vill ju bara tjafsa för tjafsandets skull ju haha!
Citera
2026-02-28, 09:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Alltså du vill ju bara tjafsa för tjafsandets skull ju haha!
Så du tror att en miljard industri som reklamen försvinner?
Och som jag sade, det vore nog bra, men rätt naivt och inbilla sig det sker.

Ser du reklamen som tjafsande, varför tog du då upp den för?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in