2026-08-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floraflap
Ja precis. Pengar och popularitet. Svårt att se hur man gå från att se ner med sånt tydligt förakt emot de " sk svaga grupperna " till fullständig empati helt plötsligt. Hyckleriet blir uppenbart. En sak ifall man byter åsikter på kort tid än att byta grundläggande värderingar, som det handlar om här. Men jag vill inte egentligen vara helt negativ emot henne, hon har ofta intressanta analyser och ser ur olika perspektiv på saker som flesta tar för givet. Dessutom är hon underhållande och väldigt oberäknelig.

Ja det ska vara det då-” låt se vad hon tycker idag som hon inte gjorde igår?”
Citera
2026-08-14, 11:05
Medlem
floraflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Ja det ska vara det då-” låt se vad hon tycker idag som hon inte gjorde igår?”
Förmodligen har hon egentligen återgått till positionen och åsikter osv där hon var för över tio år sedan. En faktisk mera sympatisk och empatisk person. Men vi får se om det här bara är något tillfälligt. Oklart ännu dock.
Citera
2026-08-14, 21:37
Medlem
RomernasKungs avatar
Varför berättar Ann Heberlein för världen vad hon röstade för som om det vore intressant eller relevant?

Hon har en extremt förvrängd självbild.
Citera
2026-08-15, 09:11
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/kronikorer/ann-heberlein/det-var-inte-det-har-jag-rostade-for/

Jag röstade (M) och den politik som nu bedrivs var det jag röstade för. Allt är inte perfekt. Vad säger ni?
Heberlein är ju knäpp. Alltså diagnos.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in