2026-02-25, 16:35
Medlem
Man blir så trött på all "bro science" som överöser internet

1. Nej du blir inte större av din PWO, Aldergagin eller vad det heter får en avslappande effekt på vener så du upplever mer pump, känner du mer pump så visst.

2. Vem fan bryr sig, tror du att du kan slåss på gatan, du har inte en chans mot nån som är arg på riktit även om du är bruce lee.
Citera
2026-02-25, 16:59
Medlem
halaltarzans avatar
Tja, eftersom TS nämner gym och att fajtas så antar jag att han egentligen menar fightinggym. Och ja, de som tävlar eller fungerar som sparringpartner åt de som ska tävla brukar i regel vara väldigt vältränade.
Citera
2026-02-25, 17:14
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo

1. Nej du blir inte större av din PWO, Aldergagin eller vad det heter får en avslappande effekt på vener så du upplever mer pump, känner du mer pump så visst.

2. Vem fan bryr sig, tror du att du kan slåss på gatan, du har inte en chans mot nån som är arg på riktit även om du är bruce lee.
Aj då, är du lite ledsen för att du är den tanigaste på gymmet och inte kan bygga muskler?
Citera
2026-02-25, 18:12
Medlem
BogusDucks avatar
Spelar väl ingen roll egentligen, är väl bra att folk tränar och sköter om sin hälsa?
Citera
2026-02-25, 21:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Har du slutat på gymmet? (FB) Kan man gå på gymmet som tjockis.
Citera
2026-02-25, 23:18
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:

Fast bodybuilders är ju knappast bra på slagsmål om de inte tränar just det.

Jo Bruce Lee hade spöat rätt många!
Citera
2026-02-26, 09:51
Medlem
Pershagen76s avatar
Vad har gymmer med slagsmål att göra?
Citera
2026-02-26, 09:58
Medlem
Utan en gemensam definition på "vältränad" spårar den här tråden ur innan den ens börjat ...
Citera
2026-03-06, 08:44
Medlem
nonameds avatar
Vet inte riktigt vart du vill komma. Du är inte en gatofighter för du går på gymmet.
Citera
2026-03-06, 17:19
Medlem
Krappfiskarns avatar
Klassiska, random fighters och random gymmare som tävlar i vem som är mest "alpha male".

Jag tränar inte för att jag tror jag kan slåss bättre, då skaffar jag hellre ett skjutvapen om jag förväntar mig att bli påhoppad på gatan.
Citera
2026-03-06, 17:32
Medlem
zombie-nations avatar
De som gymmar för muskler har ett utseendeideal, har inget med hälsa eller styrka att göra.
Citera
2026-03-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
De som gymmar för muskler har ett utseendeideal, har inget med hälsa eller styrka att göra.
Du har inte en anning om vad du snackar om vilket inte är speciellt förvånade för någon som går hemma om dagarna och inte gör något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in