2026-02-24, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Inte heller insatt men grundkonceptet är ju inte så svårt att förstå. Lura incels att köpa content, exklusiva bilder/videor mm. Det blir väl mer personligare än vanlig porr, incels tror nästan att de har sex med någon om de följer personen kontinuerligt.

3-40 är ju väldigt brett, vi rundar nedåt och säger att hon har 10 miljoner dollar nu, alltså 100 svenska millar. Hon är liksom klar om hon vill. Men fortsätter och lyckas mer framöver så kan hon säkert grinda upp det till 5 eller 10 gånger pengarna. Då är hon inte bara en made woman, då är hon rik på riktigt och kan bygga stora företag med pengarna och all fame.

Hennes framtida unge kanske inte har en så kul uppväxt med världens mest kända hormamma, men vad gör det när framtida av hennes generationer växer upp i fucking slott på Miami beach.

Som sagt det, eller stå i kassan på Ica. Den moderna världen är riktigt jävla sjuk, men det är lika bra att utnyttja det till fullo.
Hon påstod att hon drog in 10 mille (i kr) varje månad.. för något år sedan.
Citera
2026-02-24, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Risken för könssjukdomar borde vara överhängande?

Vidrigt att behöva läsa om hennes alla ligg, undra om hennes föräldrar är stolta? 🤔

Farsan gjorde ju reklam på lokala puben.

Riktigt skruvat att man kan bli rik på nåhot dylikt. Inte en särskilt praktiskt svår sak att genomföra, men ändå en psykologisk knäck och på så vis svår.
Citera
2026-02-24, 11:47
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Det är troligtvis fake, finns en hel del artiklar ute om det samt hon har gjort något liknande tidigare (har jag för mig). Graviditetstestet är inte tydligt med två linjer, "läkarna" har masker och visar ultraljudet i en ipad
Här har du bildbevis på det:
ultraljudet
Citera
2026-02-24, 11:48
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Hon påstod att hon drog in 10 mille (i kr) varje månad.. för något år sedan.

Bara en idiot skulle tycka att det är värt det.
Citera
2026-02-24, 12:20
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vilken man ställer upp att knulla oskyddat med en slampa och vara #387 i ordningen? Oavsett STD-test innan.

Siste man i kön, halkar på golvet.
Citera
2026-02-25, 02:02
Medlem
Inkommers avatar
Hon kommer tjäna ännu mer nu när hon kör gangbang fram till födseln. Sånt säljer bra 👍
Citera
2026-03-02, 20:32
Medlem
orco2s avatar
Siste man slickar rent
Citera
2026-03-02, 20:40
Medlem
orco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
r/Usernamechecksout

Varenda jävla man har klickat länken för att se om hon är snygg, och det kan jag lova att minst lika många kvinnor gjort, även om dem har andra anledningar än männen.

Jag tror kvinnorna oxå vill se om hon är snygg,
Av ren svartsjuka för dom vet potentialen att deras pojkvän onanerar till hennes väl insåsade mus
Citera
2026-03-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
Jag tror kvinnorna oxå vill se om hon är snygg,
Av ren svartsjuka för dom vet potentialen att deras pojkvän onanerar till hennes väl insåsade mus

Ja antingen svartsjuka, att feministiskt döma henne för att hon säljer sin fitta för enkelt till män.

Men jag tror att majoriteten av kvinnor mest kollar för att jämföra sig själva eller bara kolla hennes stil.
Citera
2026-03-05, 15:17
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Siste man slickar rent
Är väl nog så vidrigt att stoppa in den efter att 100+ snubbar har tömt sig i henne.
Citera
2026-03-05, 20:01
Medlem
orco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Är väl nog så vidrigt att stoppa in den efter att 100+ snubbar har tömt sig i henne.

Lär ju inte va så mycket friktion iaf.
Jag tycker det blir kladdigt om man fortsätter
en gång till med tjejen tänk då efter 100st har sölat sås, efter 100 märker man nog ingen skillnad 😅
Citera
2026-03-06, 11:18
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Lär ju inte va så mycket friktion iaf.
Jag tycker det blir kladdigt om man fortsätter
en gång till med tjejen tänk då efter 100st har sölat sås, efter 100 märker man nog ingen skillnad 😅
Tänker man slaknar rätt fort när man ser allt kladd ur fittan.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in