2026-02-23, 21:08
Medlem
100% PR-trick. Hon kommer få ett "missfall" om några veckor innan det börjar synas att hon är gravid.
Citera
2026-02-23, 21:23
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Hur fan kan man vilja stoppa korven i den fula skatan?
Citera
2026-02-23, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är ingen osäker kille eller nåt sånt men jag tycker det är tragiskt på nåt sätt, tror inte hon mår så bra innerst inne.
Tänk också på barnet som kanske får väx upp utan pappa och sen få veta att den kom till världen endast för att mamma ville knulla 400 random män.

r/Usernamechecksout

Jag tror du fattar fel här.

Hon är förmodligen inte särskilt allmänbegåvad. Alternativet var att jobba på ICA eller skaffa en sugar daddy som senare dumpar henne ändå.

Nu är hon ju extremt begåvad i att:
1: Ta kuk
2: Skapa rubriker

Denna ”sex med tusen män” rubriken hon skapade är ju i nivå med milliondollarhomepage. Varenda jävla man har klickat länken för att se om hon är snygg, och det kan jag lova att minst lika många kvinnor gjort, även om dem har andra anledningar än männen.

Nu är det bara för henne att smida medan järnet glöder. Skulle tippa på att hennes Onlyfans är through the fucking roof.

Kostnaden av denna historia är hennes anseende och potentiellt hennes vagina som fått ta en och annan Flashbackdase, samt en handfull sjukdomar. Men gissar på att hon har ett antal hundra miljoner att trösta sig med.
Citera
2026-02-23, 22:09
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
r/Usernamechecksout

Jag tror du fattar fel här.

Hon är förmodligen inte särskilt allmänbegåvad. Alternativet var att jobba på ICA eller skaffa en sugar daddy som senare dumpar henne ändå.

Nu är hon ju extremt begåvad i att:
1: Ta kuk
2: Skapa rubriker

Denna ”sex med tusen män” rubriken hon skapade är ju i nivå med milliondollarhomepage. Varenda jävla man har klickat länken för att se om hon är snygg, och det kan jag lova att minst lika många kvinnor gjort, även om dem har andra anledningar än männen.

Nu är det bara för henne att smida medan järnet glöder. Skulle tippa på att hennes Onlyfans är through the fucking roof.

Kostnaden av denna historia är hennes anseende och potentiellt hennes vagina som fått ta en och annan Flashbackdase, samt en handfull sjukdomar. Men gissar på att hon har ett antal hundra miljoner att trösta sig med.
En snabb sökning på nätet säger ungefär mellan 3 och 40 miljoner dollars, där de lägre siffrorna verkar baserade på endast only fans. Själv har jag ingen aning om hur den marknaden funkar.
Citera
2026-02-23, 22:17
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
En snabb sökning på nätet säger ungefär mellan 3 och 40 miljoner dollars, där de lägre siffrorna verkar baserade på endast only fans. Själv har jag ingen aning om hur den marknaden funkar.

Förstod när hon - försökte - debattera Andrew Tate att hon är tät. Tate som också drivit en s k webb-cam-business förklarade att det finns män som kan betala miljoner (SEK) för att få en session över nätet med sin stjärna.

Samtliga wt i tråden har alltså att lugna ner sig och känna sig fattiga.

Detta med graviditeten är förmodligen, som andra skrivit i tråden, ett pr-trick. Ett av många. Kan tänka mig att hon(och hennes team) hyrt in en riktigt bra pr-konsult.
Citera
2026-02-23, 22:39
Medlem
Running_mans avatar
Bullshit. Bara en äcklig PR-kupp för att tjäna mer pengar på Onlyfans eller annan porrsida.
Citera
2026-02-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vilken man ställer upp att knulla oskyddat med en slampa och vara #387 i ordningen? Oavsett STD-test innan.

Vad gör man under tiden när man väntar i kön? "Var god dröj, det är 109 desperata losers före dig i kön, Bonnie Blue tar strax emot din kuk." Men hellre #387 än #388 ändå!
Citera
2026-02-23, 23:37
Medlem
ICA-muppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Ja, du behöver ju inget glidmedel i alla fall om du är nummer 850 i kön.

Eller smaklig spis, om du är sisten där och vill slicka
Citera
2026-02-23, 23:41
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vilken man ställer upp att knulla oskyddat med en slampa och vara #387 i ordningen? Oavsett STD-test innan.

Många män

Fan sjukt detta alltså. Tycker synd om alla inblandade, speciellt det kommande barnet
Citera
2026-02-24, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor

Inte heller insatt men grundkonceptet är ju inte så svårt att förstå. Lura incels att köpa content, exklusiva bilder/videor mm. Det blir väl mer personligare än vanlig porr, incels tror nästan att de har sex med någon om de följer personen kontinuerligt.

3-40 är ju väldigt brett, vi rundar nedåt och säger att hon har 10 miljoner dollar nu, alltså 100 svenska millar. Hon är liksom klar om hon vill. Men fortsätter och lyckas mer framöver så kan hon säkert grinda upp det till 5 eller 10 gånger pengarna. Då är hon inte bara en made woman, då är hon rik på riktigt och kan bygga stora företag med pengarna och all fame.

Hennes framtida unge kanske inte har en så kul uppväxt med världens mest kända hormamma, men vad gör det när framtida av hennes generationer växer upp i fucking slott på Miami beach.

Som sagt det, eller stå i kassan på Ica. Den moderna världen är riktigt jävla sjuk, men det är lika bra att utnyttja det till fullo.
Citera
2026-02-24, 01:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Hur kan män vilja känna av en hel sjö med blask från andra?

Risken för könssjukdomar borde vara överhängande?

Vidrigt att behöva läsa om hennes alla ligg, undra om hennes föräldrar är stolta? 🤔
Citera
2026-02-24, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Om en ejakulation är 3 ml blir det hela 1,2 liter sperma som fyllt den fittan
Värsta hästballe sprutet.. ha ha.. åå jag skrattar åt alla kommentarer så jag får ont i magen.. Det påminner mig om en artikel jag läste i en lektyr/fibban för många år sedan. det var en kille som hette Öberg och kom from övik. Han var frivillig i franska främlingslegionen. Varannan vecka var de, alla 70 gubbarna, tvungna att åka till den lokala bordellen och sätta på den 60+ åriga bordellmamman.
Hon låg på bordet, och stackars Öberg var alltid siste man i kön.. det var obeskrivligt äckligt enligt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in