2026-02-23, 12:49
Medlem
Citat:
Den kontroversiella porrstjärnan Bonnie Blue, 26, som egentligen heter Tia Billinger, skapade rubriker världen över när hon bland annat, enligt egen utsago, låg med 1 057 män på tolv timmar.

Nyligen gjorde hon det igen.

Hon har själv sagt att hon vill bli gravid och därför skulle ligga med 400 män oskyddat.

https://www.expressen.se/noje/porrstjarnan-bonnie-blue-lag-med-400-man-ar-gravid/

Powerkvinnan, framgångssagan och föredömet Bonnie Blue har gjort det igen! Den här gången har hon haft oskyddat sex med 400 män för att bli gravid.

Vi gratulerar Bonnie och en av de 400 männen till faderskapet.

Citat:
Bonnie Blue har tidigare sagt att hon sparade alla mäns DNA för att kunna höra av sig om hon blev gravid.

– Det är viktigt för mig att komma ihåg mer än deras penisstorlekar den här gången, sa hon då till US weekly.

Tror vi Bonnie som uttryckligen sagt att hon vill bli gravid har planer på att behålla barnet? Eller är detta enbart ett marknadsföringstrick som slutar i abort?
Citera
2026-02-23, 12:53
Medlem
Riksreptilens avatar
Sexpressen gör skäl för sitt namn idag.

Har allt liggande gjorts i samma land eller är det risk det kan bli dubbla medborgarskap och andra komplikationer för Boy Blue Jr och modern ?
Citera
2026-02-23, 12:56
Avstängd
Hon får hoppas på tvåäggstvillingar för maximala komplikationer med faderskap.
Citera
2026-02-23, 12:56
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Sexpressen gör skäl för sitt namn idag.

Har allt liggande gjorts i samma land eller är det risk det kan bli dubbla medborgarskap och andra komplikationer för Boy Blue Jr och modern ?
Rimligen så kommer väl faderskapet aldrig fastställas. Fatta soc-tanten som får till heltidsjobb att försöka jaga 400 män
Citera
2026-02-23, 12:59
Medlem
Vilken man ställer upp att knulla oskyddat med en slampa och vara #387 i ordningen? Oavsett STD-test innan.
Citera
2026-02-23, 13:04
Medlem
Connykrims avatar
Gör hon sexvideo med gynekologen med eller varför har han mask?
Citera
2026-02-23, 13:11
Medlem
sfrges avatar
Hur fan är det möjligt att ligga med 1000 män på 12 timmar. 12 timmar är 720 minuter.
Genomsnittstiden för varje samlag är alltså under en minut.
Jag förutsätter att alla män tömde sig under akten. Annars så borde det ju inte räknas.
Antingen så var alla män överkåta eller så är Bonnie Blue världsmästare på att tillfredsställa sina älskare.
Citera
2026-02-23, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Rimligen så kommer väl faderskapet aldrig fastställas. Fatta soc-tanten som får till heltidsjobb att försöka jaga 400 män

"Jag vill göra ett faderskapstest på 400 personer".Kommer de att göra detta?

Stackars barn, att sedan få läsa om hur det blev till.
Citera
2026-02-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Hur fan är det möjligt att ligga med 1000 män på 12 timmar. 12 timmar är 720 minuter.
Jag förutsätter att alla män tömde sig under akten. Annars så borde det ju inte räknas.
Antingen så var alla män överkåta eller så är Bonnie Blue världsmästare på att tillfredsställa sina älskare.

Hur kan män vilja känna av en hel sjö med blask från andra?
Citera
2026-02-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
"Jag vill göra ett faderskapstest på 400 personer".Kommer de att göra detta?

Stackars barn, att sedan få läsa om hur det blev till.

Citat:
Bonnie Blue har tidigare sagt att hon sparade alla mäns DNA för att kunna höra av sig om hon blev gravid.

Med dagens teknik så blir det nog rätt lätt att klura ut vem farsan är
Citera
2026-02-23, 13:34
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge

Hon tog kanske två åt gången😁
Citera
2026-02-23, 13:46
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Hur kan män vilja känna av en hel sjö med blask från andra?

Ja, du behöver ju inget glidmedel i alla fall om du är nummer 850 i kön.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in