2026-02-20, 19:22
Medlem
Vanstertrollets avatar
Jag hade nyligen ”ihop” det med en kvinna på nätet. Det som hände var att vi träffades på ett mobilspel. Började snacka å klickade bra där. Det gick vidare till att vi började snacka på annan plattform och skickade utmanande bilder på sociala medier och sådär. Häromdan fick jag ett meddelande från henne att maken kommit på det hela. Nån make hade hon aldrig nämnt såklart. Dessutom kröp det också fram att hon hade 4 barn Hon erkände också i samband med detta att hon bara hade utnyttjat mig för det här spelets skull.

Nu va det här en kul grej och skulle förmodligen aldrig blivit nåt irl ändå, men om man stöter på kvinnor som agerar såhär online hur fan kan man va säker på att andra man pratar med inte är precis lika jävla falska? Det roliga i kråksången iaf är att hennes gubbe tog ut skilsmässa och lämnar henne ensam med 4 kids. Hon har slutat spela nu så hon torskade allt för ingenting
Citera
2026-02-20, 19:30
Medlem
Det går aldrig lita på någon online din jäkla incel!
Citera
2026-02-20, 19:30
Medlem
Kattknullarns avatar
Vem träffar ens kvinnor online? Om du har sociala medier, skriv då i din bio någonting om att du tillhör högern. Då kommer kvinnor vilja ligga med dig. Sedan prata med kvinnor utan dejtingappar. Kvinnor som har Tinder och andra appar har legat med 10st, om inte ännu fler. Det är bara att knulla och dumpa.
Citera
2026-02-20, 19:38
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det går aldrig lita på någon online din jäkla incel!

Incel? Jag fick najsiga bilder utan att behöva anstränga mig. Jag må ha blivit ”blåst”, men jag anser mig nog ändå en vinnare i den här situationen. Det är bara det att det blir svårt att lita på kvinnor som man faktiskt har en tanke på att träffa irl. Är man tvungen att kolla upp dom fullständigt så att det inte finns andra inblandade? T.ex. en make och barn
Citera
2026-02-20, 19:41
Avstängd
dude2ks avatar
Online? Lita inte på någon oavsett kön i denna värld. Men ja framförallt kvinnor ska man aldrig lita på.
Citera
2026-02-20, 19:45
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Incel? Jag fick najsiga bilder utan att behöva anstränga mig. Jag må ha blivit ”blåst”, men jag anser mig nog ändå en vinnare i den här situationen. Det är bara det att det blir svårt att lita på kvinnor som man faktiskt har en tanke på att träffa irl. Är man tvungen att kolla upp dom fullständigt så att det inte finns andra inblandade? T.ex. en make och barn

Det behöver inte vara bilder på henne. Hon kan ha stulit dem. Och det kan ha dessvärre ha varit en man du pratade med på nätet. Svårt att veta i dessa dagar.

Män gör likadant på nätet. Dvs låtsas vara singel.
Citera
2026-02-20, 19:45
Medlem
Om det nu var en kvinna som du chattade med
Citera
2026-02-20, 19:50
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det behöver inte vara bilder på henne. Hon kan ha stulit dem. Och det kan ha dessvärre ha varit en man du pratade med på nätet. Svårt att veta i dessa dagar.

Män gör likadant på nätet. Dvs låtsas vara singel.

Har kollat upp henne i efterhand och det stämmer med make och barn Nu vet jag att man kanske ska kolla upp saker i förväg.
Citera
2026-02-20, 19:51
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Är du säker på att det var henne du skrev med kan ha varit en man och hur vet du att någon har skilt sig?

Hennes man har tagit över kontot för att hon va så desperat att han inte skulle skilja sig från henne så hon gav honom tillgång till kontot
Citera
2026-02-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hennes man har tagit över kontot för att hon va så desperat att han inte skulle skilja sig från henne så hon gav honom tillgång till kontot

Oj, du är verkligen lättlurad, har du en god man?
Citera
2026-02-20, 19:54
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Är du säker på att det var henne du skrev med kan ha varit en man och hur vet du att någon har skilt sig?

Jag pratar med maken numera som har sagt det. Han tog över kontot efter att han avslöjade henne.
Citera
2026-02-20, 19:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Bara ett plus att det faktiskt var en riktigt kvinna! Inte en snubbe från Ryssland som låtsades vara kvinna...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in