Citat:
Ursprungligen postat av
Matadhamster
Ser det endast som positivt så länge det är seriösa donatorer. Jag hade en själv men jag orkade inte kämpa med det hela då jag behövde sjukvårdsundersökningar men nekades till det.
Ska anmäla kring allt kring min situation. Men vi kvinnor måste få komma ifrån mäns makt över oss och våra liv. Att välja bort dåliga män är en rättighet.
Alla män är inte dåliga. Sen såg jag att du skrev att män våldtar sina barn i ett inlägg här. Hur många män gör det av 100 män? Du kanske hittar någon enstaka som gör det men dessa psykopater ska straffas hårt. Sen finns det kvinnor som misshandlar barnen med. Inte sist hon kvinnan som hade ett stall och både i Småland. Ska jag då döma alla kvinnor? Du låter som en manhatande slyna.
Ont:
Anna är ingen riktig kristen.
I bibeln står det man ska inte ha sex innan äktenskap. Hon har till och med skaffat flera barn utan äktenskap. Hur ska en ensamstående kvinna ta hand om 5 barn? Det är inte så enkelt och jag tänker inte ekonomiskt nu. Men det är tack vare äckliga feminismen och såna dumma föräldrar som Anna. Som många barn nu hamnar snett.
Vad menar jag när jag säger hamnar snett? Jo!
1.Psykiskt ohälsa ökar bland unga och Sverige är ett av de länder som har mest psykiskt ohälsa bland unga.
2. Många unga börjar med droger/alkohol och kriminalitet. Tror ni hört om det.
3. Det går dåligt för många unga i skolan. Läste för ett tag sedan att det var rekord många som slutade nian utan godkända betyg och fick börja IV på gymnasiet.