Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Jag använder inte radio längre men nog måste man kunna ha en spotify-kanal? En youtube-kanal? En vanlig hemsida som streamar dygnet runt till nära noll kostnad? Under förutsättning att bilars radio/stereo kan ta in detta.
Eller är det uppenbart att ingen av NRJs lyssnare bryr sig ett enda dugg om just NRJ och inte vill anstränga sig?
Jag fattar fortfarande inte varför den tekniska prylen "radio" alls finns kvar, efter att internet kom, utöver de miljoner som redan fanns i Sverige år 2000. Det är ju helt absurt att fortfarande skicka ljud per radiovågor på vissa bestämda kanaler som beslutades om 1975.
Aftonbladets hemsida måste ha oerhört mycket större spridning än deras kommande radiokanal. Vem hade t.ex titta på "Aftonbladet TV" om det fanns som program varje vecka eller dag på någon kanal. Absolut ingen. Aftonbladet kan omöjligt få fler användare än de redan har med en radio- eller TV-kanal.
Ja asså radio kan vara trevligt, jag kan tänka mig att aftonbladet kommer ha precis som NRJ att de har musik, nyheter och ibland några känidsar som är med och gästar i programmet osv.
Jag vet inte vad det är men det är något mysigt med att lyssna på radio.