Citat:
Ursprungligen postat av
hundenmuhammed3
Som rubriken lyder, hur kan ni låta era döttrar ha förhållanden med kurder, irakier, afghaner, somalier, syrier osv?
Helt annan kultur, språk och syn på livet. Vet ni hur det brukar sluta?
Jag har läst otaliga trådar som brukar börja med att dottern är försvunnen och hittas senare död, ibland halshuggen. Älskar ni inte era döttrar? Brukar ni inte lära dom sunt förnuft och livsläror? Sover ni tryggt om natten?
Jag gissar att du läste dessa trådar på bubbelforum som FB och andra?
99% av alla par agerar normala (inom ramen för lagen alltså) oavsett urpsrung. Att sitta och fokusera på de 1% skriker outbildad individ.
Kanske ska du ut i världen och träffa människor och inte bara sitta framför datorn och ha en enda nyhetskälla vars enda uppgift är att sprida hat och skräck.
Har ni inga jobb och hobbys att hålla på med istället för att posta skit på forum?
PS. eftersom FB-användare generellt saknar läskunnighet och förmåga att tänka utanför ett svart och vitt område kan jag bara tillägga att jag avskyr all religion och tycker att indoktrinering av barn är fel. Det är inte frågan i tråden men förtydligar innan det oundvikliga "varför älskar du islam" kommer som svar som så ofta sker. Får se hur många som ens kan läsa detta.