2006-09-09, 09:37
Bannlyst
Hej alla glada. Jag har en efterlängtad fråga angående köttgrillar. Har alltid vart sugen på en, men känner ingen som har en så jag har inte vågat köpt en. Hatar att steka kycklingfilee tex i panna för det tar sån jävla tid och en sådan här mojäng kanske kan förändra ens liv??=) Så snälla var ärliga och berätta för mig.

Mvh Slader

Så här skriver dom om produkten.(GRILL: OBH NORDICA OBH 7102`)

Quickgrill Easy Clean. Grillar både tunna och tjocka skivor med perfekt resultat. Ger bästa grillresultat och saftiga biffar tack vare att köttet "förseglas" då det grillas på båda sidor samtidigt. nställbar temperatur. All köttsaft blir kvar i biffen. Löstagbara laggar med nonstick beläggning gör rengöringen enkel. Uppsamlingstråg i framkant samlar upp överflödigt fett. Signallampa.
Citera
2006-09-09, 12:16
Medlem
Dennos avatar
Köp en ordentlig grillpanna istället.
Citera
2006-09-09, 14:55
Medlem
Seamus Costellos avatar
Jag har en Nordica. Jävligt bra. Min är första generationen som är en jävel att diska, den du har läst om är säkert bättre. Sen har jag en grillpanna också, och den är roligare.
Citera
2006-09-09, 16:29
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Har/ahde en med och den är ok men inget jag skulle köpa igen. Har även en gammal rackare från 80' Den har justerbar tempratur och är i gjutjärn. 100ggr bättre 2ggr dyrare och håller 5ggr så länge. (Min obh ar förövrigt trasig). Har för mig Servera säljer en ordentlig rackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in