Citat:
Ursprungligen postat av
Svartskägg
Varför vill Ryssland blockera Flashback? Är det inte fullt med folk från Putins trollfabriker här?
Ja du har ju en viss poäng… men de skiter nog ofta i innehållet på sidan de attackerar om det ska testa något. Målet är inte alltid att tysta en vän, utan att skapa maximal oreda och stresstest… Flashback ligger ju hos Bahnhof, som är kända för att skryta att ha ett extremt hårt skal och en vd (Jon Karlung) som inte viker ner sig för myndigheter. Att attackera Flashback är ett sätt att testa Bahnhofs infrastruktur. Kan de sänka Flashback som de gjorde, kan de sänka vad som helst i Sverige. Det är en ren styrkeuppvisning… och dom lyckades i flera dagar!