Citat:
Ursprungligen postat av
Duvlort
Som sagt, så länge inte Flashback rensar ut alla rysshoror så lär attackerna fortsätta.
Sverige är en nagel i ögat för ryssen, tro f-n att de vill tysta svensk yttrandefrihet.
Men vänta nu, Ryssland skulle väl vilja ha sina "rysshoror" aktiva på forumet för att sprida propaganda. Det måste ju vara mycket bättre ur deras perspektiv än att sänka forumet.
Det här börjar bli lite som när Ryssland ansågs ha sprängt Nord Stream, sin egen gasledning.
Som många andra har påpekat, bara för att en rysk hackergrupp ligger bakom betyder det inte att Putin ligger bakom.