Hoppas jag inte låter alltför dryg här på morgonkvisten, men jag tror ju inte att singelsnubbarna som ser konkurrens i t.ex. araber, afghaner, afrikaner, kurder är något vidare framgångsrika hos brudarna ändå, och förmodligen hade varit singel även utan invandring av män.
Det är väl rimligtvis för just de som skulle ha haft svårt att hävda sig i konkurrensen innan som extra konkurens blir förödande för.
Inatt drömde jag igen om en kvinna jag klickade med, det var kul och flirtigt och jag kände förväntan. Visste nästan att det skulle bli nåt mellan oss.
Vet inte var jag ska träffa henne.
Kände så med en kvinna nyligen, förutom att jag inte kände förväntan att det skulle bli nåt. Hon var gift.
Förr så stötte jag på kvinnor jag såg ute. Det var framfusigt och några kände sig nog överrumplade. Men det var ärligt, de såg mig i verkligheten direkt.
Jag hatar att dejta och det hade ju blivit dejta om nån tackat ja, men vi hade i alla fall skippat steget att skriva med varann i veckor, med all skit som det innebär.
Flera av kvinnorna såg glada ut, undrar om nån av dom ångrade sen att de inte tog chansen att ta reda på om det fanns nåt mer.
Många är ju upptagna i den åldern. Och vi som inte träffar någon efter 30 anses av kvinnor vara något fel på. Det är SJUKT svårt att träffa någon efter 30.
Skönt att man inte är ensam om detta i Swedenistan.
TS tänker sig säkert någon snygg och smal kvinna i hans egen ålder. Problemet är bara att då han passerat 30-årsåldern har även de potentiella kvinnorna gjort det. Och svenska kvinnor efter 30 år är som regel jättefula och plufsiga med hängande fettvalkar och hudflikar. Det råder därför en stor konkurrens om de fåtal snygga kvinnorna i åldersklassen. Och TS är nog som folk är mest, han går omkring och glor och drömmer om de snygga kvinnorna. Men någon snygg kvinna har han naturligtvis ingen chans att få. Det är fläskbergen med stirrande ögon som tror de är guds gåva till männen som gäller för TS. En sådan har han sannolikt god chans att få, om han vill, varför han nu skulle vilja det.