2026-02-15, 17:27
Medlem
godboys avatar
Det är inte på något sätt omöjligt att träffa en kvinna efter man fyllt 30. Jag träffade min fru när jag var lite över 30, hon lika så. Vi har nu varit gifta i mer än 15 år och tillsammans än längre. Jag har väl i o f aldrig haft svårt att träffa kvinnor. Ändå har jag varit skallig sen jag var 22. Dessutom är konservativ och ogillar okontrollerad invandring från MENA länder.

Det finns alla typer av kvinnor och män, så om man bara vill så kan man alltid träffa någon. Nu har jag i o f bott utomlands och det kanske slipat mig lite grann, frugan har också bott utomlands tidigare. Jag har bott i Polen, Ukraina och Ryssland men även varit över tid i andra länder. Frugan har bott i Israel. Vi båda är konservativa och det är väl därför vi funkar ihop.
Citera
2026-02-15, 18:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani

Har varit ute fleratals gånger och de kom visserliggen en kvinnan ca 40-50 år gammal, kritvit som snö, ful som fan (1 av 10) satt där och pratade med mig. Jag visade inget större intresse!

Så jag tror inte heller att gå ut hjälper särskilt mycket

Men då gör du något fel, agerar på fel sätt, pratar om fel saker, har fel typ av skor på dig eller något annat. Fixa detta/dessa fel och sen blir det ligga. Jag plus några andra jag känner där vissa killar är runt 165, några är tjocka, andra är smala får ligga regelbundet med allt från halvsunkiga brudar till de som kommer från VIP-batchen.

Jag vet en kille som är runt 165 ser lite halvsketen ut i fejan (han säger det själv). Har en otränad kropp. Men han är en jävel på att snacka och får ligga mer än någon annan jag känner. De flesta av brudarna är också av högsta kvalitet.

Så fixa dina fel å brister. Allt är ett spel (the game) och så får du som sagt ligga hur mycket som helst.
Citera
2026-02-15, 20:16
Medlem
Många är ju upptagna i den åldern. Och vi som inte träffar någon efter 30 anses av kvinnor vara något fel på. Det är SJUKT svårt att träffa någon efter 30.
Citera
2026-02-16, 12:10
Medlem
Citat:
Hej!

Ponera att Pontus Andersson (född 1992) aldrig haft en girlfriend (sex ingår) under hela sitt liv. Han har lagt all sin tid på studier (han har varit extrem rädd för att hamna på gatan) och ibland när han har fått tid så har har varit någorlunda aktiv i dejting-appar och detta har upprepats under hans långa liv flertals gånger och varje gång utan resultat.
Nu undrar jag varför känns det som om man inte har en tjej efter studenten så får man ALDRIG NÅGONSIN NÅGON TJEJ här i Swedenistan?
Är det flera som håller med mig om så är fallet varför är det så tror du?

Du måste fixa din personlighet, sen kan du börja prata med tjejer i verkliga livet å få både de ena å andra. Men du kan själv inte inse det? även om du ber om råd? då blir de jävligt svårt. Så fixa nu till dig själv å boka lite terapi samtal
Citera
2026-02-16, 16:44
Medlem
Citat:
Hej!

Ponera att Pontus Andersson (född 1992) aldrig haft en girlfriend (sex ingår) under hela sitt liv. Han har lagt all sin tid på studier (han har varit extrem rädd för att hamna på gatan) och ibland när han har fått tid så har har varit någorlunda aktiv i dejting-appar och detta har upprepats under hans långa liv flertals gånger och varje gång utan resultat.
Nu undrar jag varför känns det som om man inte har en tjej efter studenten så får man ALDRIG NÅGONSIN NÅGON TJEJ här i Swedenistan?
Är det flera som håller med mig om så är fallet varför är det så tror du?

Har man inte gått grundkursen redan vid 15års åldern blir det nog svårt att hitta nån efter 30 . Kvinnor finns i överflöd , det gäller bara att hitta dom . Ge dig inte ut med inställningen att "hitta" ngn . Öppna bara ögonen i vardagen, en lång blick i affären t .ex kan på sikt bli ngt riktigt bra . Skapa ingen "önskelista" i ditt huvud , detaljerna löser sig själv när det klickar , . Lycka till !
Citera
2026-02-16, 18:39
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Och vi som inte träffar någon efter 30 anses av kvinnor vara något fel på. Det är SJUKT svårt att träffa någon efter 30.

Det är klart att det går bra att träffa någon efter 30. Däremot om det gäller en kille som är mer eller mindre oskuld vid 30 och därmed helt oerfaren, inte minst kring relationer, kommer förstås ha det svårare att få till ett förhållande - om det nu är grundläget som TS gäller.
Citera
2026-02-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Tråd #27356 om ”varför får jag ingen tjej”. Och så kollar man inläggshistoriken och ser ett mönster…

Tips: Dålig människosyn, negativ inställning till samhället i allmänhet och fascistiska åsikter är sällan attraktiva för vettiga människor, kvinnor eller män. Bitterhet och hat är alltid en dålig grund för bra relationer.
Finns lika många inlägg som dina som slätar över problemen.
Citera
2026-02-16, 21:55
Medlem
Problemet beror mycket på att det finns fler män än kvinnor i åldern då man bildar relationer.

Man kan se det i Kina där hela byar av män ,knappt någon får en relation eftersom kvinnorna har orimliga krav och även deras föräldrar. Typ att de ska få en miljon i hemgift.

Det finns en ide att män ska kämpa för att få kvinnor.

Om det inte vore för att männen vore så envisa med att tycka de är bättre skulle de skaffa fler döttrar ,det är döttrarna de blir rika på. Sönerna blir utnyttjade ,t.ex en son gifte sig med en kvinna som kort efter bröllopet försvann efter att ha inkasserat brudpriset.

Männen blir helt apatiska eftersom problemet går ej lösa. De kan inte hitta någon kvinna och föräldrarna till söner blir också förtvivlade eftersom de får inga barnbarn och sonen blir ogift. Dessutom skiljer sig kvinnorna eftersom det är bara en affär att gifta sig och de gillar inte mannen.

Det är något liknande i Sverige. Det finns för lite villiga kvinnor som tycker det är en bra affär att ha en relation.
Citera
2026-02-16, 22:33
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Problemet beror mycket på att det finns fler män än kvinnor i åldern då man bildar relationer.

I Kina möjligen, men det är inte riktigt så i Sverige.
Citera
2026-02-18, 23:07
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
I Kina möjligen, men det är inte riktigt så i Sverige.

Har du missat massinvandringen av huvudsakligen män?
Citera
2026-02-18, 23:30
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad

Nej, men det är, när man tittar på rena siffror och per åldersgrupp, ändå inte något massivt mansöverskott i Sverige. Jag tror bara inte att det är detta som gör att vissa killar har svårt att träffa en tjej.
Citera
2026-02-19, 06:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad

Hoppas jag inte låter alltför dryg här på morgonkvisten, men jag tror ju inte att singelsnubbarna som ser konkurrens i t.ex. araber, afghaner, afrikaner, kurder är något vidare framgångsrika hos brudarna ändå, och förmodligen hade varit singel även utan invandring av män.

Och vad de ska göra då? Jo, de får väl åka ut i världen och ragga med ett svenskt medborgarskap i potten. Även om Sverige rasar så är det förmodligen rena paradiset att leva i för många ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in