Citat:
Ursprungligen postat av
hagawa112
Om ja, motivera varför Ryssland är ett bättre land att leva i än valfritt västerländskt land?
(Detta är en seriös fråga, ingen pajkastning)
Bättre och billigare sjukvård - ingen gigantisk väntetid innan man får behandling eller operation.
Renare och fräschare infrastruktur.
Flygplatser och tågen går nästan alltid precis när de skall och inget tjafs som SJ om löv på spåret, signalfel med mera.
Bättre och enklare få en bostad som är stor och rymlig.
Inga skrikande araber (för skulle de skrika hade de åkt på stryk av ryska polisen).
Bättre om man har familj då man får helt andra förmåner ju fler barn man har (typ som tyskland innan världskriget bröt ut).
Enklare att få ett jobb.
Trevligare människor än svenskarna.
Tog enbart upp lite av det som jag tycker är viktigt och långt mycket bättre än bo i Sverige.