2006-09-09, 01:20
Medlem
Jag funderar p att byta jobb.

Jobbar fr nrvarande p ett bemanningsfretag och en sak som verkligen str mig r att man inte vet nr och var man jobbar fr utom den allra nrmaste tiden. Dessutom kan en del arbetstider vara ganska obekvma (srskilt om det r lng resvg ocks). Jag r en person som mr bra av att kunna planera saker noga.

Vad finns det fr typ av jobb att ska som r "typ" 8-17 mn-fre? Behver lite exempel fr att f igng min hjrna. Jag har vldigt svrt att komma p vad jag ska ska, men jag vet att jag inte kommer palla detta lnge till s alla frslag, hur sjlvklara eller ondiga ni kanska tycker de r, r verkligen vlkomna!
Citera
2006-09-09, 07:39
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kameleonten
Jag funderar p att byta jobb.

Jobbar fr nrvarande p ett bemanningsfretag och en sak som verkligen str mig r att man inte vet nr och var man jobbar fr utom den allra nrmaste tiden. Dessutom kan en del arbetstider vara ganska obekvma (srskilt om det r lng resvg ocks). Jag r en person som mr bra av att kunna planera saker noga.

Vad finns det fr typ av jobb att ska som r "typ" 8-17 mn-fre? Behver lite exempel fr att f igng min hjrna. Jag har vldigt svrt att komma p vad jag ska ska, men jag vet att jag inte kommer palla detta lnge till s alla frslag, hur sjlvklara eller ondiga ni kanska tycker de r, r verkligen vlkomna!

Det vore mycket ltta att komma med frslag om du berttade vad du har jobbat med, om du har en utbildning fr ngot osv.
Citera
2006-09-09, 11:20
Medlem
har mest jobbat med data, kontor, lager och industri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in