Kanske tänker fel, men alltid när jag läser om sånt där som sker i Sthlm så tänker jag att det är något som har med socialt boende att göra. Och när det gäller Kungsholmen så dyker Sankt Göransgatan upp.
Ja, du tänker fel här. Det kan hända varsomhelst och till vemsomhelst. Ondskan finns i oss alla.
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske tänker fel, men alltid när jag läser om sånt där som sker i Sthlm så tänker jag att det är något som har med socialt boende att göra. Och när det gäller Kungsholmen så dyker Sankt Göransgatan upp.
Det är en stor gata. Stadsmissionen har haft en del grejer runt Fridhemsplan och sen finns det ett stort stödbeonde på 147(?). Mycket knarkare runt kyrkan också. Gick i skola där och vi hade tvärförbud att leka i buskarna då kanyler ofta påfanns. Med detta sagt så kan det ju vara var som helst. Har för mig att det var något skit i Fredhäll/Rålis för något år sen också.