2026-02-09, 14:57
Medlem
Dottern har fått ADHD diagnos och läkaren verkar skriva ut elevanse till henne utan kolla hur mycket han skrivit ut. Har därför börjat käka elevanse själv och det är ju svingött! Kan man käka det hela livet utan att få såna där ryckningar som gamla amfetaminister har?
Citera
2026-02-09, 14:58
Avstängd
Bidens avatar
Du vill äta tjack men utan att framstå som att du äter tjack? Ät ladd, och kombinera med alprazolam och cannabis och alkohol och efedrin och oxycontin
Citera
2026-02-09, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Du vill äta tjack men utan att framstå som att du äter tjack? Ät ladd, och kombinera med alprazolam och cannabis och alkohol och efedrin och oxycontin

Låter komplicerat! Jag har ju elevanse. Tar inte så mycket, men får bra effekt. Men blir man spattig om man kör i flera år?
Citera
2026-02-09, 15:00
Avstängd
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Låter komplicerat! Jag har ju elevanse. Tar inte så mycket, men får bra effekt. Men blir man spattig om man kör i flera år?
Nää man blir inte spattig men man kan bli drattig
Citera
2026-02-09, 15:03
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:

Det är ju tjack, du kommer bli spattig. Men alternativet kanske är sämre?

De flesta som får statligt amfetamin verkar sluta efter en period på ett år eller två, det är slitsamt att gå på tjack.
Citera
2026-02-09, 15:04
Medlem
Citat:

Tänker att elevanse är lagligt affe som inte innehåller massa utblandningsmedel. Får det ändå påverkan på nerverna om man kör länge?
Citera
2026-02-09, 15:08
Medlem
Citat:

🤣🤣

Citat:
Tänker att elevanse är lagligt affe som inte innehåller massa utblandningsmedel. Får det ändå påverkan på nerverna om man kör länge?

Klart det påverkar nerverna. Om du kör högre doser iaf, vilket du måste göra om du vill fortsätta må gott på det.

Tro inte att du kan käka 30mg om dagen och förbli 'tjackad' hela livet.
Citera
2026-02-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TureHolmberg
🤣🤣

Klart det påverkar nerverna. Om du kör högre doser iaf, vilket du måste göra om du vill fortsätta må gott på det.

Tro inte att du kan käka 30mg om dagen och förbli 'tjackad' hela livet.

Nu vill jag ju inte bli ”tjackad”. Jag vill bli lite allmänt piggare. Ser det som ett komplement till morgonkaffet.
Citera
2026-02-09, 15:16
Medlem
Citat:
Nu vill jag ju inte bli ”tjackad”. Jag vill bli lite allmänt piggare. Ser det som ett komplement till morgonkaffet.

Om du bara är ute efter en lätt uppiggande effekt så är det nog ingen större fara men det finns alltid risk att en tablett blir två som blir tre och rätt som det är så vaknar du upp och ser du ut som den här killen:

https://youtu.be/ZJe6Lppp52c?si=3jZ3uvr2Uyzdp2eH
Citera
2026-02-09, 15:17
Medlem
Fantens avatar
Givet att du bara håller dig till terapeutiska doser så bör du inte få problem med tjackryckningar. Dom kommer av att man har överladdat systemet under lång tid.
Citera
2026-02-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Givet att du bara håller dig till terapeutiska doser så bör du inte få problem med tjackryckningar. Dom kommer av att man har överladdat systemet under lång tid.

Ja, jag tänker det.
Citera
2026-02-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TureHolmberg
Om du bara är ute efter en lätt uppiggande effekt så är det nog ingen större fara men det finns alltid risk att en tablett blir två som blir tre och rätt som det är så vaknar du upp och ser du ut som den här killen:

https://youtu.be/ZJe6Lppp52c?si=3jZ3uvr2Uyzdp2eH

Det där killen har The Original Tjackarlook! Just den jag vill undvika, men ändå ta lite affe varje dag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in