2026-02-10, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu är det ju så att fanskapet är extremt populär så du ska nog inte se applåderna som något annat än att folket älskar skiten.

Själv hade jag gärna sett något annat. Hade gärna sett Public Enemy spela där.

Det är ju lest Spansktalande länder som gillar honom.

Men ni vänsterextrema är för korkade att förstå ingen annan vill lyssna på skitmusik på just Spanska.

Och då du är korkad så måste vi nog förklara att Super Bowl matchen är inte fylld av Spansktalande latin folk.
De har inte ens råd att titta på biljettpriset och inte heller speciellt intresserade av Amerikansk Fotboll.

Men i din sjuka värd sitter alla och applåderat åt en artist de aldrig hört tidigare och som gjorde ett uselt framträdande.

Återigen har tyvärr Trump rätt och det är ni vänsterextrema som gör att det blir så.
Citera
2026-02-10, 11:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Det är ju lest Spansktalande länder som gillar honom.

Men ni vänsterextrema är för korkade att förstå ingen annan vill lyssna på skitmusik på just Spanska.

Och då du är korkad så måste vi nog förklara att Super Bowl matchen är inte fylld av Spansktalande latin folk.
De har inte ens råd att titta på biljettpriset och inte heller speciellt intresserade av Amerikansk Fotboll.

Men i din sjuka värd sitter alla och applåderat åt en artist de aldrig hört tidigare och som gjorde ett uselt framträdande.

Återigen har tyvärr Trump rätt och det är ni vänsterextrema som gör att det blir så.

Varför i helvete kopplar du ihop mig med vänstersnusket för?

Den här latino-gubben har så enormt mycket spelningar att det omöjligt kan röra sig om enbart latinos. Han är mycket populär bland vanliga vita amerikaner. Jag har talat med flera stycken amerikaner om detta långt innan den här konserten och alla hävdar samma sak. Så du har helt fel i din analys så håll dina uttalanden om vem som är korkad för dig själv. För du visar bara att du inte är helt hemma i huvudet. Sluta också hitta på trams. Jävla mupp.

Citera
2026-02-10, 12:21
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför i helvete kopplar du ihop mig med vänstersnusket för?

Den här latino-gubben har så enormt mycket spelningar att det omöjligt kan röra sig om enbart latinos. Han är mycket populär bland vanliga vita amerikaner. Jag har talat med flera stycken amerikaner om detta långt innan den här konserten och alla hävdar samma sak. Så du har helt fel i din analys så håll dina uttalanden om vem som är korkad för dig själv. För du visar bara att du inte är helt hemma i huvudet. Sluta också hitta på trams. Jävla mupp.

Det är bra. Stå upp för sanningen = Det finns en massa vita som också gillar skiten. S.k. radical left lunatics. Woke.

PK (PC) är ett omodernt uttryck. Woke börjar också kännas uttjatat. Finns det något nytt fräscht uttryck för radical left lunatics?
Citera
2026-02-10, 18:13
Avstängd
Comitiums avatar
Det finns många som inte är något alls men som höjs till skyarna. Bad Bunny är en av dem. Vilken smörja.

Han borde f.ö. byta skräddare.

Och vad har han i munnen? Ser ut som en söndertuggad cigarr.

Hans sång är skit och han verkar ha skit i munnen. En total flopp. Inte undra på att han är världens mest streamade sångare... Sådan är smaken.

Varför måste han ta sig på kuken hela tiden inför allt folket? Nicolai Gedda gjorde aldrig det. Svartlackerade naglar, typiskt hbtq+++. Och på SuperBowl var han omgiven av black trash. Så klart.
Citera
2026-02-10, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Vem har berättat för dig att han är den största artisten? Är han större än Justin Bieber? Doja Cat? Wutang Clan? Eminem? Slipknot? Abba? Jonas Brothers?

Jag VET att dom jag nämnt inte är störst, men samtidigt VET jag att dom är bra mycket större än denna planta "Bad Nigger" eller vad han heter.

Edit: bad buny hette han, inte Bad Nigger.
Att en konträr loser på ett svenskt forum inte vet vem han säger ingenting, mer än att farbror kanske är gammal och stoltserar med sin okunskap. Han är, om inte den största, så absolut en av de absolut största artisterna just nu.
Citera
Igår, 07:59
Medlem
THOR-Radios avatar
Alltså, vilken bottenlöst jävla blåkass snubbe . . . hans "musik" är fan sinnessjukt dålig.
Killen ser ut som en Puerto Ricansk version av George Michael. Han har ju varit ihop med olika vackra kvinnor, varför i helvete måste han se så bögig ut då???

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b1/Bad_Bunny_2019_by_Glenn_Francis_%28cropped%29.jpg/250px-Bad_Bunny_2019_by_Glenn_Francis_%28cropped%29.jpg

https://interactive.allure.com/badbunny-cover/public/static/520efb91f27c0164ee2e735170463ce1/a540c/Bad-Bunny-Allure-Nov-2021-Cover-10.jpg

När jag lyssnade på en YT-lista med korta klipp av hans 10 bästa låtar, så insåg jag att 8 av dem lät precis likadant, det gick ta mej fan inte att höra när ett klipp från en låt slutade och ett klipp från en annan låt började . . .

https://www.youtube.com/shorts/KYvKmtyvxpA
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in