2026-02-09, 16:09
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Håller med här, trots att jag sällan gör det med dig, Kalkryggar – trådnarkoman som få, men just nu spot on: Bad Bunny är bara hype och applåderna skvallrar om populistisk smak, inte kvalitet. Public Enemy på scen, tillsammans med band som exempelvis Megadeth, hade åtminstone haft substans.

Public Enemy tillsammans på något sätt med Megadeth hade varit otroligt. Det hade man inte velat missa.

Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Tycker du har fel BB är en av få artister som är så enormt populär hos så många men ändå leverar genuin musik.hans senaste skiva är grymt bra.desdutom så retade hans framträdande herr T .alltid nått.modigt val av NFL.

Musiken låter ju skräp va fan. Samma som vilken mängdmusik som helst. Tycker det låter som musik gjorde runt 2005.

Att det retade muppen Trump är man ju dock glad över. Men det var väl hela poängen med att ha honom med.
Citera
2026-02-09, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Public Enemy tillsammans på något sätt med Megadeth hade varit otroligt. Det hade man inte velat missa.

Musiken låter ju skräp va fan. Samma som vilken mängdmusik som helst. Tycker det låter som musik gjorde runt 2005.

Att det retade muppen Trump är man ju dock glad över. Men det var väl hela poängen med att ha honom med.

Ok du vet smaken är som.
Om det var poängen vet jag inte.är det nån artist på superbowl som du tyckt varit ok.både Prince ,Dre o Eminem har faktiskt uppträtt
Citera
2026-02-09, 16:38
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jo det får man nog säga. Bad Bunny är den absolut största artisten i USA just nu mätt med de flesta måttstockar.

14 låtar på Spotify top 50 USA just nu, varav plats 1-6. Var och varannan latino, oavsett legal status, tycks lyssna på honom.
Citera
2026-02-09, 16:55
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
När man ser reportagen om detta event får man intrycket att såväl artist som arrangör valde detta bara för att vara emot trump och tjäna godhetspoäng i wokekretsarna.

Har jag uppfattat det fel?

Ja tror du har rätt.

Artisten ifråga är en medelmåtta, om ens det.
Citera
2026-02-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ja tror du har rätt.

Det är ditt omdöme. USA håller inte med dig. Han är skitstor.
Citera
2026-02-09, 17:24
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ja tror du har rätt.

Det finns många som inte är något alls men som höjs till skyarna. Bad Bunny är en av dem. Vilken smörja.

Han borde f.ö. byta skräddare.

Och vad har han i munnen? Ser ut som en söndertuggad cigarr.

Hans sång är skit och han verkar ha skit i munnen. En total flopp. Inte undra på att han är världens mest streamade sångare... Sådan är smaken.

Varför måste han ta sig på kuken hela tiden inför allt folket? Nicolai Gedda gjorde aldrig det. Svartlackerade naglar, typiskt hbtq+++. Och på SuperBowl var han omgiven av black trash. Så klart.
Citera
2026-02-09, 20:22
Medlem
Citat:
När man ser reportagen om detta event får man intrycket att såväl artist som arrangör valde detta bara för att vara emot trump och tjäna godhetspoäng i wokekretsarna.

Sen är han väl i princip världens största artist för tillfället, så är väl rätt logiskt att han uppträder därför. Att sen trumpdrönare och andra rasister skriker sig hesa är ett lyckligt sammanträffande. Personligen såg jag inte halvshowen då jag 1. bryr mig inte ens om riktig sport, 2. bryr mig inte om usa, och3. tycker bad bunny gör riktigt tråkig musik.
Det känns lite påklistrat att gilla det här och prata om vilket stort och viktigt framträdande det är. Ungefär som när man ska skrika sig hes om en kvinna som faktiskt också är lastbilschaufför.
Citera
2026-02-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Det är ganska äckligt att ett främmande språk tillåts invadera Super Bowl med en massa trams om ICE samtidigt som det nyligen uppdagats att världen styrs av satanistiska judar som våldtar barn på löpande band.

Världen är sjuk!
Främmande? Franska och spanska spåken spreds över vissa delar Nordamerika (Kalifornien, Louisiana, Florida, Texas) långt innan protestanternas engelska.
Citera
2026-02-09, 21:47
Medlem
Citat:

Du har uppfattat det helt rätt.

100% politiskt motiverat.

Det enda som saknades var att alla vita gick ner på knäna som man gjorde in BLM för att visa sympati till att kriminella pedofiler och gängmedlemmar som nu ICE deporterar.
Senast redigerad av korvstofft 2026-02-09 kl. 21:49.
Citera
2026-02-09, 23:40
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Sen är han väl i princip världens största artist för tillfället, så är väl rätt logiskt att han uppträder därför. Att sen trumpdrönare och andra rasister skriker sig hesa är ett lyckligt sammanträffande. Personligen såg jag inte halvshowen då jag 1. bryr mig inte ens om riktig sport, 2. bryr mig inte om usa, och3. tycker bad bunny gör riktigt tråkig musik.
Det känns lite påklistrat att gilla det här och prata om vilket stort och viktigt framträdande det är. Ungefär som när man ska skrika sig hes om en kvinna som faktiskt också är lastbilschaufför.
Vem har berättat för dig att han är den största artisten? Är han större än Justin Bieber? Doja Cat? Wutang Clan? Eminem? Slipknot? Abba? Jonas Brothers?

Jag VET att dom jag nämnt inte är störst, men samtidigt VET jag att dom är bra mycket större än denna planta "Bad Nigger" eller vad han heter.

Edit: bad buny hette han, inte Bad Nigger.
Citera
2026-02-10, 08:11
Medlem
CyberIngmars avatar
Texterna är intressanta, utifrån det jag har läst. Han har i grunden exakt samma syn på kvinnor som en viss president. Det gör hyllningarna – och påståendet att han skulle vara ett “långfinger till Trump”, som Aftonbladet uttrycker det – extra ironiska. Metoo framstår dessutom som sedan länge bortglömt.

Andrew Tate godkänd låt
Safaera
Qué falta de respeto, mami
¿Cómo te atreve' a venir sin panti?
Hoy saliste puesta pa mí
Yo que pensaba que venía a dormir, no
Vino ready ya, puesta pa una cepillá
Me chupa la lollipop, solita se arrodilla, hey
¿Cómo te atreve', mami, a venir sin panti?
Citera
2026-02-10, 08:57
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Främmande? Franska och spanska spåken spreds över vissa delar Nordamerika (Kalifornien, Louisiana, Florida, Texas) långt innan protestanternas engelska.

Ja, fast de var ju inte amerikaner. Bad Bunny är inte heller amerikan. Helt vansinnigt att ta med honom som artist på SuperBowl som är ett superamerikansk sportevent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in