Citat:
Alla mina minnen av henne blir förmörkade av det helt ouppfattliga E har gjort... jag saknar hennes leende, hennes kramar och hur hon kopierade mitt sätt att tala och ville ha tatueringar också. Mitt hjärta bryter varje dag. Var redo att ta in henne i fall E gjorde något eller tog självmord eftersom det var ofta hon hade episoder av dålig psykisk hälsa. Haft svårt att sova och äta. Livet är tyngre och tyngre.
Jag sitter här och läser... Jag har följt fallet till punkt och pricka och kan för allt i världen inte förstå hur en mamma som burit sitt barn under hjärtat kan Totalt känna en sån obryddhet mot sitt barn. Vara så kall. Så ematistörd. Så äcklig och hemsk. Sen har jag tänkt på alla er i hennes närmaste krets.. Hur kan flera vuxna människor inte bry sig om ett försvarslöst litet barn? Hur kan man ens umgås med någon som är så sjuk I hela huvudet? Jag har ansett och anser fortfarande att dem närmsta som visste, som anad som kanske inte visste allt men lite är skyldiga. Inte skyldig i samma bemärkelse som den där White trashen är... som kallar sig mamma. Men skyldiga att inte hjälpa ett barn.
Sen kommer du in här.. ger din version av storyn. Jag förstår att det säkert är tufft att känna sig blåst av sin bästa vän och förlora ett kärt barn inom sin krets. Men sen börjar du förklara dig, rentvå dig. Vill visa bevis.. bevis ska du inte visa för oss okända, dem ska du visa för polisen. Eller skulle ha visat. Du ska inte jämföra dina barntrauman men Es barntrauman.
Någon tycker du ventilera. Jag tycker du bortförklarar dig och flyttar fokus från ett litet barns tragiska öde till dig själv.
Jag kan bara säga en sak. Vad du visste och inte visste var bara du. Visste du inte då beklagar jag verkligen sorgen och du borde få hjälp att prata med någon professionell då du både förlorat en vän som jag tror du tyckte om och litade på väldigt mycket samt ett litet barn i din närhet... men visste du, så karma finns. Den kommer finnas för E och den kommer komma ikapp varenda en vuxen som svek det lilla oskyldiga barnet.