Citat:
Ursprungligen postat av
Victor-Cronhielm
Min egna erfarenhet är dock att kvinnor kommer betydligt snabbare och lättare än för killar. Det är ju också därför som det är både lätt och fördelaktigt för män att låta en kvinnan få några orgasmer innan man som kille lättar på trycket och inte "bara kör tills man är klar".
En riktig orgasm kan inte kvnnor fejka, eftersom att de krampartade rörelserna som sker i slidan runt ens kuk under en orgasm, när slidan kramar åt kuken 2 gånger per sekund i en krampartad rörelse, samtidigt som vätska helt plötsligt utsöndras i slidan i mycket högre omfattning än den vanliga lubrikationen, det är omständigheter som inte går att fejka.
Men om man har en liten kuk så att man aldrig har känt av de krampartade pulserande rörelserna när en kvinna får orgasm, och den plötsliga utsöndingen av extra mycket vätska i slidan, då kan kvinnor förmodligen lura dessa män. Men vi andra vanliga män blir inte lurade.
För egen del så fejkar jag sällan. Men ibland gör jag, när jag vill ge kvinnan en extra omgång utan att behöva "ladda om".
Det finns bara två förklaringar till varför detta hänt just dig.
1. Du har helt otrolig tur
2. Du är extremt lättlurad
Okej, sen finns ju flashback-förklaringen;
3. Du har aldrig haft sex med en kvinna
Vilket passar bäst in på dig?
Jag har haft en del sex och har aldrig varit med om att killen inte kommit. Och jag vet verkligen att han kommit. Fråga mig inte varför, men varför ska sex behöva bli så kladdigt? Många frågetecken är det.