2026-02-06, 20:23
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Klart även män fejkar ibland. Kvinnor märker inte det i det allmänna gegg som uppstår.
Citera
2026-02-06, 20:52
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Har väl hänt ibland när man varit ung och druckit innan. Efter 30 min hårdknull är man utmattad och kuken är död även om den står upp.

Jag har dock aldrig fejkat utan snarare sagt att det kommer inte hända
Exakt! Minns en tjej i Sundsvall som jag träffade i samband med ett flottbesök.
Hon var kanonfin men pga alkoholen gick det inte att fyra av efter nån dryg halvtimma.
Fejkade och slet av kådisen och spolade ner den.
Har alltid haft svårt att komma med sprit i kroppen. Knullar helst nykter..
Citera
2026-02-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Jag tänker också så. Därför hade det varit kul att veta om någon kille någonsin fejkar och i vilka situationer
Jag svarade ju dig, är du inte läskunnig? Väldigt vanligt bland fikusar som går hem med någon efter krogen och knullar rövhålet som är fullt med avföring.
Citera
2026-02-06, 22:18
Medlem
Europes avatar
Om jag någon gång har kört en timme eller så utan att jag ens är nära att komma, så kan jag trappa upp och plötsligt sluta som om jag har kommit, men utan att ha kommit eller berätta att jag inte kom. Jag brukar inte låta värst mycket allmänt, så jag fejkar inga ljud. Det kan kännas enklare än att behöva förklara saker, samt vissa kvinnor nojar ju att allt är på något sätt deras fel. Om kvinnan skulle fråga om jag kom, så skulle jag inte ljuga att jag gjorde det, men ingen har någonsin frågat.

Vad spelar det förr roll i långa loppet, om man många gånger har sex och jag har kommit både före och efter den gången? Ofta har det berott på att jag har blivit lite avtrubbad av mycket sex och/eller har druckit.

Edit: Som sagt, min erfarenhet är att en del kvinnor nojar om allt från att jag inte får utlösning av avsugning till att hon alltid kommer på en gång och att vi aldrig når klimax tillsammans. Kan jag undvika ämnen som kan orsaka nojande, så gör jag det.
Senast redigerad av Europe 2026-02-06 kl. 22:29.
Citera
2026-02-06, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerFejs
Jag svarade ju dig, är du inte läskunnig? Väldigt vanligt bland fikusar som går hem med någon efter krogen och knullar rövhålet som är fullt med avföring.

Egen erfarenhet eller?
Citera
2026-02-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Exakt! Minns en tjej i Sundsvall som jag träffade i samband med ett flottbesök.
Hon var kanonfin men pga alkoholen gick det inte att fyra av efter nån dryg halvtimma.
Fejkade och slet av kådisen och spolade ner den.
Har alltid haft svårt att komma med sprit i kroppen. Knullar helst nykter..

Men förspelet brukar va roligare på alkohol
Synd bara att sexet blir mindre intressant.
Citera
2026-02-06, 23:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Victor-Cronhielm
Min egna erfarenhet är dock att kvinnor kommer betydligt snabbare och lättare än för killar. Det är ju också därför som det är både lätt och fördelaktigt för män att låta en kvinnan få några orgasmer innan man som kille lättar på trycket och inte "bara kör tills man är klar".

En riktig orgasm kan inte kvnnor fejka, eftersom att de krampartade rörelserna som sker i slidan runt ens kuk under en orgasm, när slidan kramar åt kuken 2 gånger per sekund i en krampartad rörelse, samtidigt som vätska helt plötsligt utsöndras i slidan i mycket högre omfattning än den vanliga lubrikationen, det är omständigheter som inte går att fejka.

Men om man har en liten kuk så att man aldrig har känt av de krampartade pulserande rörelserna när en kvinna får orgasm, och den plötsliga utsöndingen av extra mycket vätska i slidan, då kan kvinnor förmodligen lura dessa män. Men vi andra vanliga män blir inte lurade.

För egen del så fejkar jag sällan. Men ibland gör jag, när jag vill ge kvinnan en extra omgång utan att behöva "ladda om".
Det finns bara två förklaringar till varför detta hänt just dig.

1. Du har helt otrolig tur
2. Du är extremt lättlurad

Okej, sen finns ju flashback-förklaringen;
3. Du har aldrig haft sex med en kvinna

Vilket passar bäst in på dig?

Jag har haft en del sex och har aldrig varit med om att killen inte kommit. Och jag vet verkligen att han kommit. Fråga mig inte varför, men varför ska sex behöva bli så kladdigt? Många frågetecken är det.
Citera
2026-02-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Egen erfarenhet eller?
Nej, jag bor inte i Stockholm.
Citera
2026-02-08, 15:24
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Kan vara så att bruden inte var särskilt jättehet, eller visade sig vara direkt avtändande väl utan kläder. Är dessutom bruden slapp i fifi så det känns som att kasta in en innebandyklubba i Globen så hjälper det heller inte direkt.
Hur vet du att den är slapp, det kanske är din kuk som är för liten?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in