Citat:
Ursprungligen postat av
XY3000
Det finns bara två förklaringar till varför detta hänt just dig.
1. Du har helt otrolig tur
2. Du är extremt lättlurad
Okej, sen finns ju flashback-förklaringen;
3. Du har aldrig haft sex med en kvinna
Vilket passar bäst in på dig?
Jag har haft en del sex och har aldrig varit med om att killen inte kommit. Och jag vet verkligen att han kommit. Fråga mig inte varför, men varför ska sex behöva bli så kladdigt? Många frågetecken är det.
Du kanske inte läste min text. Detta händer alltid när en kvinna får orgasm. Om detta inte händer din kvinna, då har hon helt enkelt inte fått orgasm. Hon vill bara vara snäll mot dig så att du inte börjar tvivla på din mini-kuk
Alla kvinnor som jag har legat med har haft samma krampartade åtkramningar runt kuken vid orgasm.
Det går liksom inte att missa, så vida man inte har en jätte-liten kuk, vilket du verkar ha eftersom att du inte är av samma uppfattning.
En kvinna kan inte "lura" genom dessa krampartade åtkramningar. De kan inte knipa i en så snabb takt och de kan inte heller medvetet utsöndra den mängden vätska i sin slida. Det är inte möjligt.
Det är vidare orimligt att anta att ca 200 kvinnor, så här på rak arm, hittils har ingått i en gemensam komplott mot just mig angående att "lura mig" genom krampartade pulserande åtkramningar om min kuk samtidigt som en mycket plötslig utsöndring av vätska så att kuken blir helt plaskvåt från ingenstans.
Dina påståenden är helt orimliga. Du har liten kuk helt enkelt.