2026-02-06, 19:49
Medlem
Det är vida känt att tjejer ofta fejkar orgasmer. Det är generellt sett svårare för en tjej att komma, samt att samlaget ofta tar slut när killen kommit. Är det vanligt att killar fejkar också? I vilka situationer i sådana fall?
Citera
2026-02-06, 19:51
Medlem
Fottitis avatar
Utan kladd, ingen orgasm?
Citera
2026-02-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Är det vanligt att killar fejkar också? I vilka situationer i sådana fall?
Minns en snubbe som gillade att knulla andra snubbar i rövhålet. En gång var det en som inte hade tömt tarmen ordentligt och ju mer den ena pumpade desto mer skvätt av bajs for omkring över soffan och till slut stönade rövknullaren och gjorde ett par hårda juck för att sedan gå mot badrummet med snabba steg för intim hygien.
Citera
2026-02-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fottiti
Utan kladd, ingen orgasm?

Blir kladdigt utan också skulle jag säga
Citera
2026-02-06, 19:53
Medlem
SoulOfSophias avatar
Haha detta fick mig faktiskt att börja garva lite =)

Varför skulle detta existera? Män har ju det omvända problemet att försöka hålla sig från att komma för tidigt.

Enda gångerna detta skulle finnas skulle väl vara män som har några sjukdomsbesvär eller liknande som gör att dom har svårt att komma pga det.
Citera
2026-02-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Varför skulle detta existera? Män har ju det omvända problemet att försöka hålla sig från att komma för tidigt.

Enda gångerna detta skulle finnas skulle väl vara män som har några sjukdomsbesvär eller liknande som gör att dom har svårt att komma pga det.

Jag tänker också så. Därför hade det varit kul att veta om någon kille någonsin fejkar och i vilka situationer
Citera
2026-02-06, 19:57
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Golge Jacobsson från 100 höjdare?

Han fick tjejen att blunda, sedan spottade han i handen och gned ut i ansiktet.
Citera
2026-02-06, 19:57
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Kan vara så att bruden inte var särskilt jättehet, eller visade sig vara direkt avtändande väl utan kläder. Är dessutom bruden slapp i fifi så det känns som att kasta in en innebandyklubba i Globen så hjälper det heller inte direkt.
Citera
2026-02-06, 19:58
Medlem
Victor-Cronhielms avatar
Min egna erfarenhet är dock att kvinnor kommer betydligt snabbare och lättare än för killar. Det är ju också därför som det är både lätt och fördelaktigt för män att låta en kvinnan få några orgasmer innan man som kille lättar på trycket och inte "bara kör tills man är klar".

En riktig orgasm kan inte kvnnor fejka, eftersom att de krampartade rörelserna som sker i slidan runt ens kuk under en orgasm, när slidan kramar åt kuken 2 gånger per sekund i en krampartad rörelse, samtidigt som vätska helt plötsligt utsöndras i slidan i mycket högre omfattning än den vanliga lubrikationen, det är omständigheter som inte går att fejka.

Men om man har en liten kuk så att man aldrig har känt av de krampartade pulserande rörelserna när en kvinna får orgasm, och den plötsliga utsöndingen av extra mycket vätska i slidan, då kan kvinnor förmodligen lura dessa män. Men vi andra vanliga män blir inte lurade.

För egen del så fejkar jag sällan. Men ibland gör jag, när jag vill ge kvinnan en extra omgång utan att behöva "ladda om".
Citera
2026-02-06, 20:00
Medlem
OnkelUnkass avatar
Har väl hänt ibland när man varit ung och druckit innan. Efter 30 min hårdknull är man utmattad och kuken är död även om den står upp.

Jag har dock aldrig fejkat utan snarare sagt att det kommer inte hända
Citera
2026-02-06, 20:01
Avstängd
trasig-axels avatar
Män kan inte få orgasm utan kladd. Men jag har fejkat några gånger, särskilt när flera tjejer vill ha en under samma kväll. Mitt bästa tips är att använda kondom. Det kan se ut som att man kommit ifall man lyckas producera tillräckligt med försats. Om man inte lyckas komma så borde man hitta bättre tjejer.
Citera
2026-02-06, 20:17
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Golge Jacobsson från 100 höjdare?

Han fick tjejen att blunda, sedan spottade han i handen och gned ut i ansiktet.
Sveriges kåtaste 77-åring!

Jag har för mig att Orup har sagt något liknande. Det bör vara lättare att att ordna passande kladd bakifrån. Jag har aldrig fejkat, funkar det inte så funkar det inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in