Citat:
Ursprungligen postat av
LabilStabil
Plocka bort det extra skräpet bara..
https://delafil.se/2885915ae9a24e47
Nu blev det lite klarare...
Hon verkar vara en uppmärksamhet törstande, egenkär idiot( om man kollar alla selfie på instagram), har aldrig sett så många selfie på någon i 30års åldern!! Inte heller att folk( enligt henne) skulle vilja ha flera selfie ??? Sjukt beteende!
Angående valpen, som tydligen dog så gissar jag på att dom kan ha sparkat till den, så att ett/flera revben punkterade lunga/lungor? För någon här påstod lunginflammation, men då måste valpen obduktioneras, och det kostar pengar, eller åkt till vetrinär alldeles försent, för att vetrinären ska kunna lyssna på valpen, och då gissar jag på att vetrinären ställt obekväma frågor...så nej det kan nog uteslutas. Jag tror dom hittat på en orsak till valpens död!!
Missfallet tror jag inte heller på, för ringer man inte SOS när sitt barn slutar andas, så har man nog ingen koll på sin mens heller!! Den kan ju helt naturligt vara sen en vecka!
Tror helt klart på att dom hittat på detta med att dunka barnet i ryggen, men det är nog där skadorna på revbenen är....men vart skulle det andra blåmärket varit på kroppen? Står om ett i LVUn i ansiktet men inte vart det andra skulle ha vart på kroppen?? Varför??
Har dom ens arbetat något, någon av dom, för det verkar som att båda gått hemma o slagit dank, och då har väll barnet stört dom, i vad som nu var så viktigt? Tv spel är ju en poppis grej nu mer för att ha i hjäl sitt barn för!!!
Varför kan inte folk numera växa upp när dom får barn?
Fy fan!!