2026-02-05, 00:21
Medlem
I säsongens första avsnitt av "Efterlyst" visades en riktigt vidrig fikus som våldtog en häst i Påarp utanför Helsingborg.

I reportaget berättas om en hästägare vars häst blir påsatt mitt i natten, incidenten filmas. En kvinnlig polis som bor i närheten ger sedermera sitt telefonnummer till hästägaren utifall att han återkommer. Sen tre dagar senare kommer mannen tillbaka och våldtar hästen på nytt. Hästägaren ringer till poliskvinnan mitt i natten som tar med sin pappa som kutar ut i kalsonger och limmar fikusen. Äcklet hade t.om med sig morötter till hästen (som snacks under våldtäkten, antar jag). Han hade även munskölj med sig.

- Vad vet vi om denna avgrundsmänniska? Han måste helt enkelt outas.
- Någon som bor i närheten eller har hört något?

Länk till avsnittet: (Omkring 37 minuter in)
Senast redigerad av Avalancheking 2026-02-05 kl. 00:55.
2026-02-05, 00:31
Medlem
Sån här skit har nog alltid förekommit tyvärr. Vissa människor är felskapta från födseln och får sjuka böjelser.
2026-02-05, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Sån här skit har nog alltid förekommit tyvärr. Vissa människor är felskapta från födseln och får sjuka böjelser.

Det stämmer ju i och för sig. Det är nog bara mer belyst nu när alla har kameror.

Det är märkligt att dessa i nästan 100% av fallen man stött på så stödjer de Pride och har ofta prideflaggor, om de är män så låter de ofta feminina och de är allmänt fjolliga. Garanterat så även i detta fall.

Aja, riktigt galet sjukt asså.
2026-02-05, 00:35
Medlem
Kalsongsystemets avatar
(FB) Europaofficer för PKK åtalas för övergrepp på häst | 2024-04-28

Är det den liraren?
2026-02-05, 00:39
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Riktigt äckligt!

Vilken chock det ska bli för hans eventuella familj när de får reda på vad han gjort.
Senast redigerad av Lloyd.Christmas 2026-02-05 kl. 00:45.
2026-02-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongsystemet

Är det den liraren?

När jag skulle kolla så denna tråd inte blev en dubblett så fann jag den tråden. Fyfan asså. hahahaa. Jag menar, hur många kan det finnas som våldtar hästar egentligen?
2026-02-05, 01:07
Medlem
exploring-mapss avatar
Det måste varit någon som bodde relativt nära antar jag, om han kom tillbaka mitt i natten igen efter 3 dagar?

Jag vettefan var Påarp ligger, men han lär inte flytta tillbaka i alla fall, så grattis Påarp!

Vore intressant att veta vad herren heter. Är han beredd att göra inbrott, ta med kniv, knulla hästar, återvända, dra kniv när han blir påkommen av en kvinna som skriker "Polis" och hennes pappa så är han nog tyvärr virrigare än "gemene våldtäktsman".

Luktar nästan blivande seriemördare. Undrar om det är hans första gånger?

Tvivlar på det med tanke på allt han hade med sig. Han har hållit på med det länge.

Undrar om det är första gången han blev konfronterad? Tyvärr tvivlar jag på det med... I och med att han är beredd att gå långt med stora risker, ta till dödligt våld och ha förberett sig på det. Den här killen har redan passerat många trösklar.

Att gräva i hans förflutna vore nog klokt. Kanske kolla efter mördade/försvunna/attackerade hästägare i närheten av där han var befunnit sig genom åren.
Senast redigerad av exploring-maps 2026-02-05 kl. 01:22.
2026-02-05, 01:20
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Jobbigt läge för honom om han någon gång söker jobb och de tar ett utdrag ur belastningsregistret.
2026-02-05, 04:38
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
har han med sig Prideflaggan i röven då eller?

Låter väl långt i från osannolikt.
2026-02-05, 06:40
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är du som är sjuk har han med sig Prideflaggan i röven då eller? Det brukar vara svenskar som smyger omkring som vill knulla hästar, kor och får, det har alltid varit så fast förr i tiden brydde sig folk inte så mycket på landet!
"Brukar och brukar" - nu är det en kurd som står åtalad. Ännu en babbe även denna gång, med andra ord.
2026-02-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Jobbigt läge för honom om han någon gång söker jobb och de tar ett utdrag ur belastningsregistret.

Han är 70+ och har utvisningsbeslut på sig. Så här jobbas inget. Andra kurder plus Sverige (antar jag) försörjer detta avskräde.
2026-02-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongsystemet

Är det den liraren?

Ja det är det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto