2006-09-08, 19:05
Medlem
Hej. Försökte söka med det blev bara error. Jag behöver snabba pengar, hur ska jag göra, nåt som har nåt bra tips? Förutom sälja droger och köra med boosterbag? För jag har ingen startkapital att köpa drogerna för och för feg för aluminiumpåsar.
Citera
2006-09-08, 19:06
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrene
Hej. Försökte söka med det blev bara error. Jag behöver snabba pengar, hur ska jag göra, nåt som har nåt bra tips? Förutom sälja droger och köra med boosterbag? För jag har ingen startkapital att köpa drogerna för och för feg för aluminiumpåsar.

lämna blod
Citera
2006-09-08, 20:27
Medlem
Deannas avatar
Sälj saker du inte behöver.. (gärna till överpris på Blocket)
Citera
2007-12-08, 01:00
Medlem
snabba pengar... mycket viktigt!!!! hjälp!!

behöver något bolag som skickar ut pengar även vid denna tiden mycket snabbt.. alltså typ någon smslån grej..

Behöver verkligen pengar och det är på liv och död.. el snarare misshandel..
Citera
2007-12-08, 01:03
Medlem
Whattabas avatar
http://www.google.se/search?hl=sv&q=...%B6kning&meta=
Citera
2007-12-08, 01:06
Bannlyst
Ring någon polare som ställer upp. Då slipper du förhoppningsvis räntan.
Citera
2007-12-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler
Ring någon polare som ställer upp. Då slipper du förhoppningsvis räntan.

ingen som lånar en tusing just nu så här sent..
Citera
2007-12-08, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
http://www.google.se/search?hl=sv&q=...%B6kning&meta=

ja jag har kollat det där.. hittar inga som betala ut så snabbt jusy nu.. rätt sent som sakt,..
Citera
2007-12-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Exakt2_
ja jag har kollat det där.. hittar inga som betala ut så snabbt jusy nu.. rätt sent som sakt,..

Då får du väl finna dig i att få stryk ikväll. På något sätt har du försett dig själv i den här situation och eftersom du tydligen inte har några kompisar som kan låna ut 1000 spänn ikväll, eller tänkt på att ta ett lån tidigare idag så tough luck.

Lycka till!

/oli
Citera
2007-12-08, 01:18
Medlem
tvcasualtys avatar
De flesta sms-lånen betalas ju ut inom någon timma eller tre. Måste du ha pengar snabbare än så torde du sluta låna pengar/droger (troligen)/whatever av fel folk. Hoppas det ordnar sig för dig iaf... om du förtjänar det, vilket du troligen inte gör.
Citera
2007-12-08, 01:19
Medlem
Alexandres avatar
Du kommer nog att må gott av misshandeln, den kommer stärka din rygg och göra att du tänker igenom ditt val av umgängeskrets.
Citera
2007-12-08, 01:29
Medlem
tvcasualtys avatar
Alltså jag börjar undra, tex. första träffen på länken Whattaba postade så får man pengar inom 15 minuter. Om det inte är snabbt nog, vad har då ts gjort? Tror han defacto förtjänar spö för det. Har man inte 15 minuter att skaffa pengar så har man fan gjort något väldigt fel val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in