2026-02-02, 20:35
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Med den nya onlyfanslagen blir inte denna "olaglig" då?
Det kanske finns nån brasklapp typ som den som faktiska horor har, typ "du betalar bara för sällskap och om det händer något annat så är det upp till de som är där"
Citera
2026-02-02, 20:46
Medlem
Varför inte bara betala för en riktigt eskort eller hora istället?

Värdelöst att betala en kvinna på det här sättet utan några som helst garantier.

Nej denna app lär floppa.
Citera
2026-02-02, 21:30
Medlem
Jag tycker att det är en bra idé. Men tror inte det kommer att funka ifall man inte får användarna att verifiera sig på något sätt.

Jag skulle nog minst vilja ha 500kr för en dejt med en kille om jag ska fixa mig och betala hälften för dejten. Om jag bara behöver fixa mig 200kr.
Citera
2026-02-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag hoppas du förstår att majoriteten av alla förhållanden bygger på principen att kvinnan tjänar på det ekonomiskt medan mannen får lugga. Win win.

En del kvinnor vill ju oxå ligga..Å en del tjänar rätt bra
Citera
2026-02-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockladapa
Kanske så dina förhållanden varit, men aldrig mina. Inte ens när jag va tonåring så va mina förhållanden på den nivån.

Så det är en app för dig med andra ord? Inte för mig som kan charma damer utan pengar.

Helt rätt. För mig har aldrig killens pengar varit viktiga. Han ska klara att försörja sig själv, för det gör jag. Men han ska vara rolig allmänbildad o inte ha hängbuk.
Citera
2026-02-02, 21:39
Medlem
Chockladapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Helt rätt. För mig har aldrig killens pengar varit viktiga. Han ska klara att försörja sig själv, för det gör jag. Men han ska vara rolig allmänbildad o inte ha hängbuk.
Kanske annorlunda nuförtiden med alla influencers men charm och personlighet går nog före pengar ändå!
Citera
2026-02-02, 21:43
Medlem
Citat:
Kanske annorlunda nuförtiden med alla influencers men charm och personlighet går nog före pengar ändå!

Tror faktiskt väldigt många kvinnor går efter pengar o prylar men jag har inte gjort det. Kropp humor o allmänbildning väger tungt
Citera
2026-02-02, 21:47
Medlem
"Courted" (bjuda ut/uppvakta)
Klart att det faller damerna i smaken. Det är så de vill ha det. Han måste anstränga sig för att få henne. Steppa upp. Så att hon känner sig som kvinna, känner sig bekräftad.
Som alla kvinnor sagt till mig, det är mannen som ska ta första steget.

https://www.youtube.com/shorts/R0cOrfjDB_U
HERE’S Why Men Are DONE Chasing Women

https://www.youtube.com/watch?v=VejxYBMpVIQ
Women Lose It When Men Give Them Actual Equality

They don't want equality they want an equality buffet where they can pick and choose which bits of equality they want and which bits of equality they don't want

Romantic pursuit: To try to win someone's affection, often leading to marriage (e.g., "They courted for years before marrying").
Hur många män vill gifta sig idag?
Om man nu tänkt att uppvakta en kvinna så bör man tänka på Regeln. Halva åldern plus sju.
Regeln har funnits länge i västerländsk kultur. En tidig referens hittas i boken Patchwork av Frederick Locker-Lampson (1879), där det anges att "En hustru bör vara halva sin mans ålder med sju år tillagda".
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-02 kl. 22:10.
Citera
2026-02-02, 22:31
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag hoppas du förstår att majoriteten av alla förhållanden bygger på principen att kvinnan tjänar på det ekonomiskt medan mannen får lugga. Win win.

Nej kvinnan luggar mannen (på pengar).Mannen får ligga.

Win win

LL
Citera
2026-02-02, 22:44
Medlem
Låter som rena paradiset för scammers, man tror man snackar med Sara 25 i närområdet sedan är det nån Indisk dude med fakebilder osv så tar de cashen och dyker aldrig upp helt enkelt.

Måste säga att namnet var bra ändå.
Citera
2026-02-02, 23:10
Medlem
S1G1N4s avatar
Gissar att appen är vibe coded och att 4chan kommer blanda sig i.
Citera
2026-02-03, 01:11
Medlem
frdks avatar
Citat:
App för horor alltså? Lär bli olagligt på den svenska marknaden.

Skulle bli förvånad om den blir godkänd på nånstans faktiskt.
Prostitution är mot både apple och googles policy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in