Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Litar du fortfarande även på det Norska hovet? Eller det kanske du aldrig har gjort?
Jag är ingen royalist som intresserar mig för kungligheter världen över. Tycker mest det är tramsigt och drar skattepengar. Så har inte varit involverad i norska hovet. Förens nu när det kommer fram både det ena och det andra... MM som är lungsjuk, hennes son "bonusprinsen" som står åtalad för 38 brott. MM som har haft en tvivelaktig korrespondens med Epstein. Och så andra norska höjdare som på olika sätt varit tvivelaktigt involverade med Epstein.
Brydde mig inte så mycket om detta med Sofia till en början heller. Men så när Sofia inte dök upp på Nobelmiddagen, så började jag undra. Och ju mer om Epstein som har uppdagats, desto mer har jag undrat.
Och det visar sig
hitils att det verkar som Sofia enbart var ytligt bekant med Epstein år 2005.
Men att Barbro gärna ville framhäva Sofia för Epstein när Sofia officiellt var ihop med CP. Lite som skryt. "Kolla vad bra det går för Sofia nu, som
jag känner och som du har sagt hej till". Som att Barbro ville sola sig i Sofias kungliga glans, inför Epstein. Ungefär.
Finns nog mer skumt kring Barbro och Epsteins kontakt. Än kring Sofias och Epsteins kontakt, Sofias och Epsteins kontakt ter sig helt ytlig. Vilket ju också hovet bekräftar.