2026-02-04, 15:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Finns inget som motbevisar det hovet säger. Så länge det är så, så litar jag på hovet.

Haha så du litar alltså på allt du får höra och läsa så länge det inte finns några motbevis?
Citera
2026-02-04, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
sofia är en smutsig hora som gangbangats av gubbar, judar, blattar. under ett decenniums tid. hon gillade det säkert.

Har du ens bevis för det du påstår?
Citera
2026-02-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Det sista stycket är ju enbart spekulation! Du har inga som helst bevis för det! Du har ju sagt att vi inte får spekulera i tråden så varför gör du det själv?

När du ändå tolkar så passar jag också på.

Jag tolkar det hela som att Sifua har prostituerat sig till kända och mäktiga män.

Det finns ju bevis på att Barbro skriver om Sofia till Epstein. Och gärna vill framhålla Sofia på ett visst sätt. Vilket visar på en upphängning hos Barbro.

Finns Dock endast bevis för att Sofia träffade Epstein i sociala sammanhang såsom restaurangbesök och en filmpremiär.
Citera
2026-02-04, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Litar du fortfarande även på det Norska hovet? Eller det kanske du aldrig har gjort?

Jag är ingen royalist som intresserar mig för kungligheter världen över. Tycker mest det är tramsigt och drar skattepengar. Så har inte varit involverad i norska hovet. Förens nu när det kommer fram både det ena och det andra... MM som är lungsjuk, hennes son "bonusprinsen" som står åtalad för 38 brott. MM som har haft en tvivelaktig korrespondens med Epstein. Och så andra norska höjdare som på olika sätt varit tvivelaktigt involverade med Epstein.

Brydde mig inte så mycket om detta med Sofia till en början heller. Men så när Sofia inte dök upp på Nobelmiddagen, så började jag undra. Och ju mer om Epstein som har uppdagats, desto mer har jag undrat.

Och det visar sig hitils att det verkar som Sofia enbart var ytligt bekant med Epstein år 2005.
Men att Barbro gärna ville framhäva Sofia för Epstein när Sofia officiellt var ihop med CP. Lite som skryt. "Kolla vad bra det går för Sofia nu, som jag känner och som du har sagt hej till". Som att Barbro ville sola sig i Sofias kungliga glans, inför Epstein. Ungefär.

Finns nog mer skumt kring Barbro och Epsteins kontakt. Än kring Sofias och Epsteins kontakt, Sofias och Epsteins kontakt ter sig helt ytlig. Vilket ju också hovet bekräftar.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-04 kl. 16:58.
Citera
2026-02-04, 16:59
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag är ingen royalist som intresserar mig för kungligheter världen över. Tycker mest det är tramsigt och drar skattepengar. Så har inte varit involverad i norska hovet. Förens nu när det kommer fram både det ena och det andra... MM som är lungsjuk, hennes son "bonusprinsen" som står åtalad för 38 brott. MM som har haft en tvivelaktig korrespondens med Epstein. Och så andra norska höjdare som på olika sätt varit tvivelaktigt involverade med Epstein.

Brydde mig inte så mycket om detta med Sofia till en början heller. Men så när Sofia inte dök upp på Nobelmiddagen, så började jag undra. Och ju mer om Epstein som har uppdagats, desto mer har jag undrat.

Och det visar sig hitils att det verkar som Sofia enbart var ytligt bekant med Epstein år 2005.
Men att Barbro gärna ville framhäva Sofia för Epstein när Sofia officiellt var ihop med CP. Lite som skryt. "Kolla vad bra det går flr Sofia nu, som jag känner och som du har sagt hej till". Ungefär.

Finns nog mer skumt kring Barbro och Epsteins kontakt. Än kring Sofias och Epsteins kontakt, Sofias och Epsteins kontakt ter sig helt ytlig. Vilket ju också hovet bekräftar.

Det jag syftade på var ju att det norska hovet var ute och for med uttalanden som senare nu visat sig vara lögner. Så det visar sig att även ett hov kan komma med lögner.
Citera
2026-02-04, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du har tidigare varit motståndare till spekulationer kring S*fi*s eventuella samröre med Epst*in men nu spekulerar du själv helt plötsligt. Dina tolkningar känns rätt svajiga.

Men visst stämmer det att B*rbro var inbjuden till S*fi*s bröllop men det blinkar en röd lampa här, varför var det så viktigt att bjuda in B*rbro till bröllopet? I media har hon kallats mentor till S*fi* men vad var det för typ av vägledning som hon erbjöd?

Källa: Expressen https://share.google/uvKucXKGdDOxsuiFP

Nej, de är inte svajigt. De bygger på den korrespondens Barbro har haft med Epstein om Sofia.

Allt som hitils finns visat är att Sofia var ytligt bekant med Epstein år 2005. Det bekräftar hovet.

Och att Barbro har skrivit om Sofia till Epstein. Mailen låter skrytiga i mina öron. Som att Barbro ville skryta inför Epstein om Sofia, sola sig lite i Sofias kungliga glans.
Citera
2026-02-04, 17:03
Medlem
Citat:
Det jag syftade på var ju att det norska hovet var ute och for med uttalanden som senare nu visat sig vara lögner. Så det visar sig att även ett hov kan komma med lögner.

Det svenska hovet har bekräftat har hitils visat sig vara sant.
Citera
2026-02-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Haha så du litar alltså på allt du får höra och läsa så länge det inte finns några motbevis?

Kära du. Hör har vi en gedigen fil-skatt. Inget i denna Epsteins fil-skatt har visat något märkligt om Sofia. Mer än tanten Barbros upphängning på Sofia.

Hovet bekräftar att Sofia var ytligt bekant med Epstein år 2005. Inget i Epsteins fil-skatt visar på något annat.

Verkar alltså fullt troligt att Sofia och Epstein endast var ytligt bekanta.

Barbro däremot. Där kommer det säkert komma fram fler saker, med tanke på det som redan framkommit.
Citera
2026-02-04, 17:08
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Det svenska hovet har bekräftat har hitils visat sig vara sant.
Du som är så noga med bevis (ibland) vad är det för bevis som de visat som gör att du vet att det de har bekräftat är sant?
Citera
2026-02-04, 17:21
Medlem
Citat:
Du som är så noga med bevis vad är det för bevis som de visat som gör att du vet att det de har bekräftat är sant?

Snarare är det att det inte finns något i Epsteins filer som hitils motbevisar det hovet hävdar.

Finns ingen mailkorrespondens mellan Epstein och Sofia. Finns inga filmer på dem två. Inga bilder på dem två.

Låter i mina öron som Sofia och Epstein endast hade en ytlig bekantskap 2005.

Fast att Barbro gärna vill framhäva Sofia inför Epstein. För det ger väl Barbro en viss status att visa för Epstein "titta så bra det går för Sofua som du hejade på 2005 och som jag kände redan då och även nu", typ. Så får Barbro sola sig lite i Sofias kungliga glans, inflr Epstein. Så tolkar jag de mail Barbro har skickat till Epstein.
Citera
2026-02-04, 17:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Inget i Epst*ins fil-skatt visar på något annat.

Verkar alltså fullt troligt att S*fi* och Epst*in endast var ytligt bekanta.

Jag har bara läst utdrag ur denna fil-skatt men finns det några uppgifter om telefonsamtal?

Att ringa till USA var inte så knepigt som vissa kan tro runt 2005-2007 cirka. Jag ringde ofta till Los Angeles och Las Vegas på den tiden med mobilen utan någon mobilapp och det kostade inte skjortan utan gick på 2-3 kr minuten om jag minns rätt. Att skicka sms gick också utmärkt.

Dock är det konstigt att hon blev inbjuden som hans privata gäst 2012 på en filmvisning om de nu bara var ytliga bekanta?
Citera
2026-02-04, 17:31
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Snarare är det att det inte finns något i Epsteins filer som hitils motbevisar det hovet hävdar.

Finns ingen mailkorrespondens mellan Epstein och Sofia. Finns inga filmer på dem två. Inga bilder på dem två.

Låter i mina öron som Sofia och Epstein endast hade en ytlig bekantskap 2005.

Fast att Barbro gärna vill framhäva Sofia inför Epstein. För det ger väl Barbro en viss status att visa för Epstein "titta så bra det går för Sofua som du hejade på 2005 och som jag kände redan då och även nu", typ. Så får Barbro sola sig lite i Sofias kungliga glans, inflr Epstein. Så tolkar jag de mail Barbro har skickat till Epstein.

Men vad i hela världen kan göra att 21 åriga Sofia skulle vara intresserad av att vara ett "kuttersmycke" (ditt uttryck) till en gubbe som är 30 år äldre än henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in