2026-02-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Är det rimligt att Barbro 2017, tolv år efter att Epstein och Sifua har träffats "ett fåtal ggr", fortfarande uppdaterar Epstein om vad Sifua håller på med om det stämmer så som du säger att de bara träffats ett fåtal ggr vid restaurangbesök och någon filmvisning? Barbro har då, under dessa 12 år, skickat ett flertal email som mer eller mindre bara handlar om Sofia. Varför skulle Epstein bry sig om någon tjej han bara träffat ett fåtal ggr?

Det låter helt otroligt att Epstein ens skulle komma ihåg Sifua med tanke på hur lite de har träffats, tycker du inte det?

Barbro känner Sofia väl. Barbro var tom. på Sofias och CPs bröllop. Barbro gillade säkert att skrivs om sin "skyddsling" som hon introducerade för Epstein under restutangbesöken och någon filmpremiär. Lite skryt sådär... "se nu hur det går för Sofia". Som en stolt "mamma".

Det hela är mer Barbros upphängning på Sofia. Så tolkar jag verkligen det hela.

Det vore ju skillnad om det var Sofia själv som mailade med Epstein frekvent under 12 års tid. hade man ju dragit öronen åt sig!

Sofia själv undrar kanske rentav varför Barbro har skrivit så mycket om henne till hennes ytliga bekanta Epstein...
Citera
2026-02-04, 02:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag skvallrar inte. Jag redogör för saker som hovet uppger.

Och du litar alltså fullt ut på vad hovet uppger?

Citat:
Och beskriver mina åsikter om Visst skvaller från skvallerkärringarna skulle vara sant.

Det får vi inte reda på via spekulation. Det får vi reda på via bevis.

Men vad är det för bevis du efterfrågar? Är det bilder, filmer, mail eller vad?
Citera
2026-02-04, 02:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Är det rimligt att B*rbro 2017, tolv år efter att Epst*in och Sifua har träffats "ett fåtal ggr", fortfarande uppdaterar Epst*in om vad Sifua håller på med om det stämmer så som du säger att de bara träffats ett fåtal ggr vid restaurangbesök och någon filmvisning? B*rbro har då, under dessa 12 år, skickat ett flertal email som mer eller mindre bara handlar om S*fi*. Varför skulle Epst*in bry sig om någon tjej han bara träffat ett fåtal ggr?

Det låter helt otroligt att Epst*in ens skulle komma ihåg Sifua med tanke på hur lite de har träffats

Epst*in måste ha haft ett sjusärdeles minne eller så gjorde S*fi* ett såpass stort intryck på honom runt 2005 så att han kom ihåg henne många år senare?

Frågan är samtidigt varför B*rbro ansåg att det var så viktigt att hålla Epst*in uppdaterad om henne?
Citera
2026-02-04, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Och du litar alltså fullt ut på vad hovet uppger?

Men vad är det för bevis du efterfrågar? Är det bilder, filmer, mail eller vad?

Finns inget som motbevisar det hovet säger. Så länge det är så, så litar jag på hovet.

Ja, exakt sådana bevis efterfrågar jag. Tex mail mellan So*fia och Epstein. Filmer på dem tillsammans . Bilder på dem tillsammans. Finns ju inget sådant. Verkar som de två knappt kände varandra. Endast var ytligt bekanta som sågs vid sociala sammanhang (restaurangbesök och någon filmpremiär). Precis som hovet påstår.

Allt som finns hitils är att Barbro Skrev om So*fia till Epstein. Det verkar vara Barbro som gärna vill tussa ihop So*fia och Epstein. Barbro känner So*fia väl, hon var tom på So*fias och CPs bröllop.

Bevisen som finns är alltså att Barbro känner So*fia väl. Och att Barbro även kände Epstein. Och att hon verkade vilja skryta om sin "skyddsling" So*fia för Epstein och försöka tussa ihop dem.

So*fia verkar dock inte ha varit intresserad av detta. Fullt upptagen med annat.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-04 kl. 05:17.
Citera
2026-02-04, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Epst*in måste ha haft ett sjusärdeles minne eller så gjorde S*fi* ett såpass stort intryck på honom runt 2005 så att han kom ihåg henne många år senare?

Frågan är samtidigt varför B*rbro ansåg att det var så viktigt att hålla Epst*in uppdaterad om henne?

Det verkar mer ligga i Barbros intresse att berätta för Epstein om So*fias förehavanden. Barbro känner So*fia väl och var tom på So*ias bröllop. Barbro verkade vilja skryta om sin "skyddsling" för Epstein. Fast Epstein bara var ytligt bekant med So*fia.

För att det höjer Barbros egen status att skryta om kungligheten So*fia, som Barbro känner och som Epstein var ytligt bekant med.

Att Barbro har skrivit med Epstein finns det bevis för. Och hur hon skriver leder mig till dessa tolkningar.
Citera
2026-02-04, 06:30
Medlem
Sverige verkar betydligt mer insyltat än man kan tro. Den här degenererade människan vid namn "Eva Andersson-Dubin" har i rätten skyddat Epstein ett flertal gånger, samt lovat bort sin 20-åriga dotter som hängt runt pedofilen sedan barnsben.

Mongot har på det också gått ut i media och kallat Epstein en praktiskt taget familjemedlem och trott att det här skulle försvinna:

https://www.expressen.se/nyheter/svenskan-barnen-kallade-epstein-for-farbror-jeff/
Citera
2026-02-04, 07:25
Medlem
Citat:
Sofia var ytligt bekant med Epstein och träffade honom några gånger på sociala sammanhang såsom restaurang och en filmpremiär. Hon är prinsessa, utan någon makt.

Trump nämns minst 4500 gånger i filerna. Verkar va varit väldigt invilverad med Epstein. Trump haft jädrigt mycket makt, han är USAs president.

Det är väl lite det som är skillnaden.

Hade Trump varit prins och ytligt bekant med Epstein och Sofia varit USAs president och väldigt involverad med Epstein och nämnts minst 4500 gånger i filerna. Så hade saken varit annorlunda. Tvärtom.

sofia är en smutsig hora som gangbangats av gubbar, judar, blattar. under ett decenniums tid. hon gillade det säkert.
Citera
2026-02-04, 07:29
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Absolut, kvinnor är alltid offer!

Med de sagt, så måste ändå konstateras att Epstein tycks ha haft en del prominenta personer i sin vänkrets. Särkilt anmärkningsvärt när alla avskydde honom så mycket.

Kopplingar till Tre Kungahus i vårt närområde redan i den initiala granskningen, är ine såå illa.

De avskydde honom inte alls.
Citera
2026-02-04, 08:27
Medlem
Citat:
Barbro känner Sofia väl. Barbro var tom. på Sofias och CPs bröllop. Barbro gillade säkert att skrivs om sin "skyddsling" som hon introducerade för Epstein under restutangbesöken och någon filmpremiär. Lite skryt sådär... "se nu hur det går för Sofia". Som en stolt "mamma".

Det hela är mer Barbros upphängning på Sofia. Så tolkar jag verkligen det hela.

Det sista stycket är ju enbart spekulation! Du har inga som helst bevis för det! Du har ju sagt att vi inte får spekulera i tråden så varför gör du det själv?

När du ändå tolkar så passar jag också på.

Jag tolkar det hela som att Sifua har prostituerat sig till kända och mäktiga män.
Citera
2026-02-04, 08:51
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Finns inget som motbevisar det hovet säger. Så länge det är så, så litar jag på hovet.

Litar du fortfarande även på det Norska hovet? Eller det kanske du aldrig har gjort?
Citera
2026-02-04, 11:11
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
De avskydde honom inte alls.

Det finns nog ett stort mått av hyckleri här. Över lag ser det ut som om "alla" som haft något med Epstein att göra har haft någon form av personlig vinning av umgänget. Från reda pengar till värdefullt nätverkande och sociala kontakter.

Allt från Presidenter till Kungahus, vilka knappast synes utgöra ett gäng våldtäktsmän.
Citera
2026-02-04, 14:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det verkar mer ligga i B*rbros intresse att berätta för Epst*in om So*fi*s förehavanden. B*rbro känner So*fi* väl och var tom på So*i*s bröllop. B*rbro verkade vilja skryta om sin "skyddsling" för Epst*in. Fast Epst*in bara var ytligt bekant med So*fi*.

För att det höjer B*rbros egen status att skryta om kungligheten So*fi*, som B*rbro känner och som Epst*in var ytligt bekant med.

Att B*rbro har skrivit med Epst*in finns det bevis för. Och hur hon skriver leder mig till dessa tolkningar.

Du har tidigare varit motståndare till spekulationer kring S*fi*s eventuella samröre med Epst*in men nu spekulerar du själv helt plötsligt. Dina tolkningar känns rätt svajiga.

Men visst stämmer det att B*rbro var inbjuden till S*fi*s bröllop men det blinkar en röd lampa här, varför var det så viktigt att bjuda in B*rbro till bröllopet? I media har hon kallats mentor till S*fi* men vad var det för typ av vägledning som hon erbjöd?

Källa: Expressen https://share.google/uvKucXKGdDOxsuiFP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in