Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Ja, det stämmer. Min misstanke är att den kvinnliga naturen alltid varit likadan i grunden. Nu har vi sociala medier, politik, lagar och mainstream media som tagit bort de spärrar som aldrig borde ha blivit borttagna. Den stora frågan är varför makthavarna velat släppa lös denna destruktiva kraft till fullt utlopp. Antagligen en fråga för andra delforum. Jag tror även att många män som kommer att hata på mig i tråden innerst inne vet att jag sitter inne med med viktiga korn av sanning.
Exakt.
Det är mannen som förändrats mest. Helt otänkbart för tjugo år sedan att en massa påstått heterosexuella män skulle postat den här typen av gråtmilda traumainlägg där sårade män ska sitta på kafferep i ett digitalt hönshus för att diskutera hur elak och ond 160cm Lisa är. Vill du ha en kram?
Kvinnor har alltid varit som de är och det har inte varit några problem eftersom att en man tar deras dumheter med en axelryckning.
Skillnaden idag är inte kvinnan, utan den östrogenförorenade mannen som sitter och ältar kvinnors utspel och nonsens i 20 år.