2026-01-31, 03:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Funderar starkt nästan varje dag att flytta från det här landet och lämna det för gott

Även fast jag måste leva fattigare så väljer jag hellre det före det andra

Har haft dessa tankar länge

Jag ska vara 100% ärlig då jag har börjat tröttna på det hela vartenda gång de får för sig nån idiot ide så blir det tillslut "VI SA JU DET ATT DET INTE SKULLE FUNKA!"

Vad kallades man? Rasist, mysogyn, vit man ska inte ha en röst, privilegierade etc...

Jag säger såhär:
En population som aktivt motarbetar varandra förtjänar att bli utrotade.

att se sitt land förfall är ingen vacker sak.

Tyvärr måste vi lämna. Min kärlek till Sverige har aldrig varit stark, på grund av förtrycket av individuella rättigheter. Så för mig är valet lätt. Det är klart att det finns en sorg i att lämna det land man lekte i som barn. Allt är nu så totalt förstört att det finns ingen återvändo. För att hålla diskussionen till relationer: det finns inte ens skuggan av en chans att en välartad ung man kan få till en relation och kärnfamilj med en svensk kvinna. De är så förlorade i hjärntvätt och manshat att det inte finns något hopp. Låt de alla gå under i sitt muslimska drömrike!
Citera
2026-01-31, 03:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Ren idioti, män och kvinnor är två varianter av människor och väldigt mycket mer lika varandra än olika.

Det där är struntprat. Det är skillnaden på marginalen som gör hela skillnaden. Det finns vetenskapliga belägg för detta. Män och kvinnor är evolutionsbiologiskt och evolutionspsykologiskt totalt olika. Det kanske aldrig fallit dig in att kvinnor föder barn (sällan i Sverige dock), men män kan inte göra det. Grunden för vår biologi och evolutionära psykologi.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-01-31 kl. 04:11.
Citera
2026-01-31, 04:52
Medlem
Lär dig chilla lite så kommer du må bättre du är ändå död om 100 år din bittra jäkel Låt brudar och män där ute vara befriade från din bitterhet!

Du blir ju full med avföring så fort du ätit. Det är din sanna-natur. Varför skulle kvinnorna slösa tid på en sådan äcklig man? Bokstavligt talat.. Du är full av bajs!!!! Vilket äckel.
Senast redigerad av Mosamig 2026-01-31 kl. 04:57.
Citera
2026-01-31, 05:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Lär dig chilla lite så kommer du må bättre du är ändå död om 100 år din bittra jäkel Låt brudar och män där ute vara befriade från din bitterhet!

Du blir ju full med avföring så fort du ätit. Det är din sanna-natur. Varför skulle kvinnorna slösa tid på en sådan äcklig man? Bokstavligt talat.. Du är full av bajs!!!! Vilket äckel.

Vilken liten råtta du är. En simpel gnagare. Du blev jävligt triggad eftersom du vet att jag skriver 100 % sanning.

PS. Jag dör aldrig - jag byter bara planhalva!
Citera
2026-01-31, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det stämmer. Min misstanke är att den kvinnliga naturen alltid varit likadan i grunden. Nu har vi sociala medier, politik, lagar och mainstream media som tagit bort de spärrar som aldrig borde ha blivit borttagna. Den stora frågan är varför makthavarna velat släppa lös denna destruktiva kraft till fullt utlopp. Antagligen en fråga för andra delforum. Jag tror även att många män som kommer att hata på mig i tråden innerst inne vet att jag sitter inne med med viktiga korn av sanning.

Exakt.

Det är mannen som förändrats mest. Helt otänkbart för tjugo år sedan att en massa påstått heterosexuella män skulle postat den här typen av gråtmilda traumainlägg där sårade män ska sitta på kafferep i ett digitalt hönshus för att diskutera hur elak och ond 160cm Lisa är. Vill du ha en kram?

Kvinnor har alltid varit som de är och det har inte varit några problem eftersom att en man tar deras dumheter med en axelryckning.

Skillnaden idag är inte kvinnan, utan den östrogenförorenade mannen som sitter och ältar kvinnors utspel och nonsens i 20 år.
Citera
2026-01-31, 05:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Exakt.

Det är mannen som förändrats mest. Helt otänkbart för tjugo år sedan att en massa påstått heterosexuella män skulle postat den här typen av gråtmilda traumainlägg där sårade män ska sitta på kafferep i ett digitalt hönshus för att diskutera hur elak och ond 160cm Lisa är. Vill du ha en kram?

Kvinnor har alltid varit som de är och det har inte varit några problem eftersom att en man tar deras dumheter med en axelryckning.

Skillnaden idag är inte kvinnan, utan den östrogenförorenade mannen som sitter och ältar kvinnors utspel och nonsens i 20 år.

Nej. Skillnaden är att kvinnlig nonsens och känsloterror upphöjts till lag i väst. Det kommer att störta vår civilisation, och omöjliggöra relationer mellan kvinnor och män. Däremot är det sant att innesittar-män med vitamin D3-brist femininiseras och förvandlas till bleka, viljelösa och taniga cucks. Samma sak gäller söner till ensamstående mödrar. Mödrar tar initiativ till skilsmässa 80 % av fallen. Pojkar behöver en pappa.
Citera
2026-01-31, 05:49
Medlem
Tyvärr stämmer det du skriver väldigt bra. Problemet är bara att man blir så jävla kåt på hondjuren och man kan inte rå för det. Det hade varit ultimat om det såg ut som i Handmaid's Tale där kvinnorna är objekt tvingade till avel. Helt utan röst och rättigheter. Enbart baby machines. Kvinnlig rösträtt var början på det besinningslösa förfallet. De flesta kvinnor är så urbota korkade och riktiga parasiter som du säger.

Man fattar muslimerna. De har undertryckt kvinnorna helt så att de inte ställer till med problem och fokuserar på barnafödseln. Den vita rasen kommer helt att dö ut eftersom makthavare och kvinnor vill ha det så. Det spelar egentligen ingen roll eftersom vi kommer vara döda då också.
Citera
2026-01-31, 06:12
Medlem
Man återgår helt enkelt till hur det har varit under hela mänsklighetens historia, dvs att männen styr och kvinnor gifts bort tidigt. Inget fel i det och kvinnorna själva trivs bäst så. Sedan är det inte heller fel med lite horor som ränner omkring, det är varje kvinnas egna val. Men idag är det ju så att majoriteten är horor som ränner omkring och alla andra 1000 problem
Citera
2026-01-31, 07:01
Medlem
ICA-muppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Min fru är en på miljonen, och jag är oerhört tacksam.

Tur det finns flera av dessa kvinnor.
För min fru är oxå en på miljonen.

Grattis oss
Citera
2026-01-31, 07:21
Medlem
Många män vet hur kvinnor är. Men kvinnor har tuttar.
Citera
2026-01-31, 07:25
Medlem
Hamsterbolls avatar
Suck. Du är lurad och hjärntvättad av eliten som vill slå split mellan män och kvinnor. En familj är en otroligt stark enhet och det vet de som styr. Så de vill såklart splittra oss och få män och kvinnor att hata varandra och bli ensamma. En ensam medborgare är lättare att styra. Vad ska han ens leva och kämpa för om han inte har en familj eller kvinna?

Sorgligt. Män och kvinnor ska av naturen älska, åtrå och dyrka varandra. Du är totalt grundlurad. Byt kön och bli vegan när du ändå håller på.
Citera
2026-01-31, 07:37
Medlem
SnutteFia03s avatar
Det är ironiskt att så många män som ger uttryck för den här typen av tankegods ändå råkar ha en flickvän eller fru som just hon råkar vara så förträfflig och speciell och inte faller in i den annars så breda mallen man målar upp.

Det gör ju verkligen att man drar öronen åt sig och undrar var drivet och behovet av att älta och fördjupa sig i den här typen av ideer under, i det här fallet, årtionden kommer ifrån?

Vems ärenden går du egentligen? För enligt dig så går det ju uppenbarligen att träffa någon som det fungerar bra med, samtidigt som du vill avskräcka andra från att ens försöka finna samma lycka genom att helt fokusera på de negativa aspekterna och samtidigt göra grova generaliseringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in