2026-01-30, 00:26
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Snarare tvärt om, dom var positiva för gruppen då dom inte brydde sig om att fortplanta sig själva utan istället arbetade för gruppen och hjälpte till att ta hand om/skydda resten av gruppens avkomma.
Säger inte emot dig, men tänk afrikanska länder där kvinnan kanske födde 12 ungar och tre nådde mogen ålder. Då är en blindgångare dyr i drift för klanen om den inte vidarereproducerar sig.

Nu är jag inte den klassiska homofoben. Kan lätt ta en öl eller tre med en bög om man har något gemensamt, men skulle de ragga då är det tvärstopp!
Citera
2026-01-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Snarare tvärt om, dom var positiva för gruppen då dom inte brydde sig om att fortplanta sig själva utan istället arbetade för gruppen och hjälpte till att ta hand om/skydda resten av gruppens avkomma.

Fel, dom väntade på att den manliga avkomman skulle födas, sen blev dom pedofiler, pederaster och dylikt.

Varför män blir arga när bögar raggar är väl för att dom är mer rätt fram när dom raggar. Smeker en i skrevet, viskar i örat om man gillar att bajspacka.
Senast redigerad av Demigurgen 2026-01-30 kl. 00:30.
Citera
2026-01-30, 00:28
Moderator
tobess avatar
Jag kan inte komma på många andra anledningar än ett bräckligt ego eller att de bär på någon form av rädsla att det efter några öl kommer att hoppa på korvtåget.

Det beror ju givetvis på hur saken sker, om någon t.ex. försöker kyssa någon, grabbar dom i skrevet eller liknande utan förvarning är det ju kanske förståeligt.

Men om någon kommer fram och vill snacka/flörta så är det väl inga problem? Bara att säga att man inte svingar åt det hållet och gå vidare. Blir någon jätteupprörd över det är min första tanke onekligen att det är en skåpbög som känner att de måste överkompensera åt andra hållet. Är man trygg i sig själv och sin sexualitet så spelar det väl för fan ingen roll vem som är intresserad (eller inte)?
Citera
2026-01-30, 00:32
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det har hänt att bögar raggar på mig, men jag bryr mig inte. De är ju bögar och det är ju deras natur att ragga på män.

Vissa heterosexuella män blir så arga av att bögar raggar på dem att de nästan vill slåss. Varför är det en så känslig sak om en bög är attraherad av en?

Hela fonement med särskilda klubbar för bögar är ju onödigt, det bästa hade varit om alla kunde gå till samma ställe och alla fick ragga på alla utan att folk ska bli kränkta och vilja slåss.

Vad jag vet brukar heterokvinnor i princip aldrig slåss med flator som raggar på dem.

Finns det ett problem med den manliga sexualiteten och i så fall varför?

Tycker du det är bra att vara bisexuell?
Citera
2026-01-30, 00:59
Medlem
Caobitus avatar
Homona har tidigare alltid haft för dem givna mötesplatser, som i bastuklubbar och vissa bögdesignerade parker. Men sedan bögeriet togs in i den politiska värmen och småningom upphöjdes till norm har man flyttat fram positionerna, vilket är varför detta överhuvudtaget kan bli en tråd på Flashback.

Normalt vet homofilerna sin plats, och aktar sig noga för att skylta med sin perversa sexualitet mot normala män. Den ordningen borde återupprättas, så att vanliga människor kan slippa dessa sexuella trakasserier och övergrepp.
Citera
2026-01-30, 06:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Det har hänt att bögar raggar på mig, men jag bryr mig inte. De är ju bögar och det är ju deras natur att ragga på män.

Visst, men bögar raggar ju inte på alla män skulle jag vilja säga, utan på attraktiva män. Och det är inte alls ovanligt att de som blir raggade på av bögar även är populära bland kvinnorna.
Citera
2026-01-30, 07:25
Medlem
Pershagen76s avatar
Det beror ju på hur de raggar såklart. När jag var yngre så arbetade jag extra i en butik som frekventerades av många medelålders och äldre homosexuella. De kunde ibland vara rätt aggressiva i sitt raggande, smekningar över armen osv. Det kunde jag tycka var lite jobbigt, men annars om det var någon som normalflörtade på en klubb eller på stan så såg jag det bara som ett tecken på att jag såg bra ut.
Citera
2026-01-30, 07:48
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Vissa heterosexuella män blir så arga av att bögar raggar på dem att de nästan vill slåss. Varför är det en så känslig sak om en bög är attraherad av en?

Hela fonement med särskilda klubbar för bögar är ju onödigt, det bästa hade varit om alla kunde gå till samma ställe och alla fick ragga på alla utan att folk ska bli kränkta och vilja slåss.

Vad jag vet brukar heterokvinnor i princip aldrig slåss med flator som raggar på dem.

Många blir äcklade av att en i samma kön raggar på en. Naturlig reaktion helt enkelt
Citera
2026-01-30, 07:56
Medlem
Citat:
Vad är en homovibb? Kan man skicka särskilda vibbar om man är homo? Det är inget som jag vet om. Du verkar vara väl insatt i hur homosexuella män kommunicerar med varandra. Hur kommer det sig?

"Manlighet är toxiskt och kommer alltid att vara." Eller vad är din poäng TS?

Nej hörru, ta och lägg ner dina förbannade förtäckta hatartrådar. Hat emot allt som heter hetero och manlighet. Påhittade stories och problem för att du skall få fortsätta att runka dig till extas åt trans- och homoagendan.

Ja tro fan att den manliga sexualiteten är ett problem för dem som ställer och styr. Allra bäst vore väl 99% av männen kastrerades så det blev lugnt i leden. Och då kan aveln skötas på ett kontrollerat sätt också. Så att 'stökiga' män helt enkelt kan ersättas.
Citera
2026-01-30, 08:16
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Eftersom jag inte skickar homo-vibbar så blir jag så klart arg om något bög för får sig det ändå.
Uppenbarligen gör du ju det.
Citera
2026-01-30, 09:02
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Jag har aldrig förstått det här heller. Det är väl jättesmickrande om någon, helt oavsett kön, raggar på en även om man inte är intresserad.

Under en period hade jag rätt mycket gaypolare och gick på gayställen lite då och då. Hade ett par heteropolare som inte för sitt liv kunde förstå hur jag kunde göra det och undrade hur jag betedde mig om någon stötte på mig. Jag förklarade att det var väl bara att göra som tjejerna gör i de situationerna, låta snubben bjuda på drinkar och gå hem med någon annan.

Om jag skall spekulera så tror jag att det är folk med rätt bräckliga egon som reagerar med kränkthet och agressivitet när en man raggar på dem. Antingen blir de provocerade av att någon tycker att de ser "bögiga" ut (vad nu det betyder, det finns bögar som inte är det minsta fjolliga) eller så har de en undantryckt homosexualitet inom sig som de är rädda för. Denial is not just a river in Egypt.
Citera
2026-01-30, 09:48
Medlem
Citat:

Beror kanske nog stor del *HUR* raggningen sker? faktiska exempel på hur det raggas och hur agressiviten yttrades är nog på sin plats för en tydligare diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in