2026-01-28, 00:37
Medlem
Hovmastarens avatar
Nu har både Mattias Karlsson och Jimmie Åkesson hållit tal i Israel om hur synd det är om judar trots att judarna inte bryr sig ett skit om svenskar eller européer öht.

Mattias Karlsson har även gift sig med en halvindiska och ingen har väl glömt hur Mattias Karlsson hörde av sig till vänsterextrema Expo och önskade dem god jul och hoppades att Expo skulle ge honom information om nationella sverigedemokrater som han sedan kunde kicka från partiet.

SD är idag för "öppen svenskhet" dvs om en neger från Somalia talar svenska och jobbar så är han svensk enligt dem.

Det har varit snack om ett "paradigmskifte" men ändå så har massinvandringen bara fortsatt trots att SD har mer makt idag än vad de någonsin tidigare haft.

Efter morden i Örebro så agerade SD sjukt feminint. Man ville förbjuda AR-15. Varför man ville förbjuda detta jaktvapen är helt jävla otroligt för det användes inte under skjutningen. Vapnet hade alltså absolut ingenting med morden att göra. Ändå så ville SD förbjuda dem och ville att jägare skulle lämna in dem. Nu ändrade SD sig. Man har förbjudit dem men ska inte ge några nya licenser för vapnet.

SD tycker även att EU är bra och vill att vi ska vara kvar och styras från Bryssel. Makabert bara det.

Vad finns det för anledningar att rösta på SD i nästa val om man vill se ett svenskt Sverige och inte ett multietniskt skithål?
Citera
2026-01-28, 00:51
Medlem
kalkryggars avatar
Ska jag tolka ditt startinlägg som att nationalist är samma sak som nazism och att nazister är sura för att det blir svårare för dem att skaffa AR-15?

Jag tolkar det som något annat att vara nationalist. En svenska nationalist stödjer Sverige och svenskarna. Man är alltså då emot nazismen (judehatarna). Därmed så har ju SD gått från att vara ett anti-nationalistparti (nazistparti) till att bli ett nationalistparti (stå för svenskarna och deras behov).

Självklart så innebär det att man står för samma nationalism för andra människor i andra länder. Judarna har gjort oerhört mycket för oss. Ta bara vapenindustrin, som vänstersnusket grinar om och försökte bomba i Göteborg. Det är judar från Israel och det företaget har hjälpt Eruopa, NATO och Sverige mycket. Det var bara ett exempel.
Citera
2026-01-28, 00:57
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ska jag tolka ditt startinlägg som att nationalist är samma sak som nazism och att nazister är sura för att det blir svårare för dem att skaffa AR-15?

Jag tolkar det som något annat att vara nationalist. En svenska nationalist stödjer Sverige och svenskarna. Man är alltså då emot nazismen (judehatarna). Därmed så har ju SD gått från att vara ett anti-nationalistparti (nazistparti) till att bli ett nationalistparti (stå för svenskarna och deras behov).

Självklart så innebär det att man står för samma nationalism för andra människor i andra länder. Judarna har gjort oerhört mycket för oss. Ta bara vapenindustrin, som vänstersnusket grinar om och försökte bomba i Göteborg. Det är judar från Israel och det företaget har hjälpt Eruopa, NATO och Sverige mycket. Det var bara ett exempel.

Jag tror du tyvärr missuppfattade inlägget. Vad sådana som dig röstar på skiter jag fullständigt i.
Citera
2026-01-28, 01:27
Medlem
Alla bör rösta på SD. Särskilt nationalister. Annars hamnar din röst hos i sophinken som gynnar det röda blocket.

Det här fattar de flesta med normal IQ, men vissa super hard core snubbar tror att man gör mest nytta med att rösta på AFS, Nordiska Motståndsrörelsen och liknade hjälplösa partier.
Citera
2026-01-28, 02:16
Medlem
pn222jws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren

Vad finns det för anledningar att rösta på SD i nästa val om man vill se ett svenskt Sverige och inte ett multietniskt skithål?
Om sverigedemokraterna blir regeringsbröder med moderater och kristdemokrater har en ny drömgräns uppnåtts. Alla andra riksdagsröster högerut blir bortkastade (4% spärren). Politik handlar minst lika mycket om metoder som om attityder och ideal, och via ett samarbete med M kan SD också få mer inflytande inom näringslivet.
Citera
2026-01-28, 02:23
Medlem
Storstark68s avatar
Det blir en röst på SD om de inte gör nån jättetabbe innan valdagen. Tanken på att mp och v ska återvända med krav på ökad islamisering är ju den totala mardrömmen. SD behövs även om partiet inte kan lösa allt elände som vänstern och Reinfeldt åstadkommit.
Citera
2026-01-28, 03:10
Medlem
Som nationalist så står jag upp för Sverige och svenskarna men det betyder inte att jag hatar invandrare eller judar. Jag hatar judehatare, invandrar hatare och även svensk fientliga.

Kommer man till Sverige så förväntar jag mig att man anpassar sig efter svenskar och dess kultur inte så som det är nu tvärtom. Jag kan tänka mig att bo utomlands och då ställer jag samma krav på mig själv och jag är väl förstått att jag är gäst i annat land och inget annat.

Håller inte med SD om allt men just nu har dom mitt stöd. Alternativ finns däremot MED och AFS som jag gillar också men dom är alldeles för små just nu så jag har inte råd att vara kräsen utan SD måste ha allt stöd dom kan få.
Citera
2026-01-28, 06:46
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, det är tråkigt att SD-ledningen har börjat fjanta med judarna, där har de inte med sig sina medlemmar. Jag vet inte var det kom ifrån?

Jag tvekar angående att rösta på SD just på grund av detta. Å andra sidan finns det en stor risk i att rösta på något annat riksdagsparti, för även om de säger sig vara för en kontrollerad invandring, så finns det falanger i alla andra partier utan SD som fortfarande är naiva i den frågan. Och har man otur, så kan den falangen få makten i partiet under mandatperioden.

Jag funderar på att rösta på AfS, men den rösten blir i alla fall i det nu närmaste valet en bortkastad röst. Ett annat alternativ för mig är Kristna värdepartiet, för att det är det enda partiet som värnar de oföddas rättigheter (och de har även en del andra bra tankar, t.ex. om sexualundervisningen i skolorna). Inte ens SD gör det ju längre, sedan några år tillbaka. De fegade ur på den punkten. Men även en röst på KV är nu i det närmaste valet en bortkastad röst, och med stor sannolikhet för alltid... Jag tror inte att det partiet har ett tillräckligt stort underlag bland väljarna för att någonsin komma över riksdagsspärren.
Citera
2026-01-28, 07:04
Medlem
YP4XQs avatar
Att stötta Sverige och svenskarna är inte som att rösta på politiker - det är ju helt tvärtom. De gör allt annat väldigt och extremt lättvindigt för ALLT och ALLA som INTE är svenskt eller svenskar.

Miljarder hit, miljarder dit.. bara ett två beslut bort... Men ska svensken ha något då jävlar ska det vändas och vridas och kravställas och man får ansöka och få en liten del av det man ansökt.

Nä, jag röstade senast 2010 på cirkusen och jobbar hellre mer svart överallt jag kan.
Citera
2026-01-28, 07:19
Medlem
ICA-muppens avatar
Jag som exil nationalist kommer givet utlandsrösta på SD.
Heja Sverige!
Citera
2026-01-28, 07:50
Medlem
Tänker naturligtvis inte rösta på Sionistdemokraterna eftersom jag är en stolt svensk som älskar mitt fosterland
Citera
2026-01-28, 07:56
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det är tråkigt att SD-ledningen har börjat fjanta med judarna, där har de inte med sig sina medlemmar. Jag vet inte var det kom ifrån?

Jag tvekar angående att rösta på SD just på grund av detta. Å andra sidan finns det en stor risk i att rösta på något annat riksdagsparti, för även om de säger sig vara för en kontrollerad invandring, så finns det falanger i alla andra partier utan SD som fortfarande är naiva i den frågan. Och har man otur, så kan den falangen få makten i partiet under mandatperioden.

Jag funderar på att rösta på AfS, men den rösten blir i alla fall i det nu närmaste valet en bortkastad röst. Ett annat alternativ för mig är Kristna värdepartiet, för att det är det enda partiet som värnar de oföddas rättigheter (och de har även en del andra bra tankar, t.ex. om sexualundervisningen i skolorna). Inte ens SD gör det ju längre, sedan några år tillbaka. De fegade ur på den punkten. Men även en röst på KV är nu i det närmaste valet en bortkastad röst, och med stor sannolikhet för alltid... Jag tror inte att det partiet har ett tillräckligt stort underlag bland väljarna för att någonsin komma över riksdagsspärren.
Har börjat fjanta? Björn Söder har haft Israels flagga på sitt kontor i vart fall sedan SD kom in i riksdagen. Ekeroth är halvjude och resten av toppen har alltid varit pro-israel, i vart fall de senaste 15-20 åren. De som inte är pro-israel försvinner.

SD är i första hand ett islamkritiskt parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in