2026-02-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du tvingas att städa och laga mat själv. Det är bra. Jag rekommenderar ingen att flytta ihop med någon som aldrig bott själv.

Haha, umgås du med tjejer på Östermalm eller något? Som skickar bud eller catering i tid och otid. Rent skitsnack. Eller besöker du boenden för missbrukare möjligen?

Jag känner faktiskt inte en enda kvinna i mitt liv som inte kan laga mat och städa. Däremot en hel del ungkarlar/ män i relation. En kan inte ens koka ägg eller spaghetti. Även om jag tror att det mest handlar om bekvämlighet och lathet. Hans morsa kommer med matlådor åt honom.

Och det vet vi tyvärr är vanligt. Då kvinnor tenderar att få ta hand om både hem och hushåll. Du har FSK statistik om utbrända småbarnsmorsor som bevis. Kvinnor tar mer ansvar för sådana saker, tyvärr. Dessutom klarar dom bättre att leva själva än män.

Jag rekommenderar ingen kvinna att välja den typen av män. Dom är lata av naturen och söker egentligen en hushållerska , ingen partner. Tyvärr är dom förvånansvärt många. Dålig uppfostran förmodligen.
Senast redigerad av aconitumwolfsbane 2026-02-04 kl. 19:07.
Citera
2026-02-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är i alla fall märkligt att män kan hata kvinnan så mycket i alla tider. I stället för att älska henne, att se henne som den viktigaste personen i sitt liv, att vara hennes bästa vän, att vilja bygga ett bra liv tillsammans med henne.

Jag tycker som jag gör eftersom jag läst en hel del kvinnohistoria. Historien är skriven av män till män och har inget att göra med kvinnohistoria som är en helt annan historia. Kvinnohatet ökade när kristendomen villa begränsa mannens rätt att knulla runt. Att inte få knulla kan mycket väl öka kvinnohatet.

Män vill ha bekvämlighet, inget annat. Jag lever själv frivilligt. Fick lära mig laga mat vid typ 7 års åldern. Morsan var borta mycket i jobbet. Många män idag har riktiga problem. Det är ju tur att det finns kvinnor som underlåter sig. Men det blir nog mer en mamma/son relation.
Senast redigerad av aconitumwolfsbane 2026-02-04 kl. 19:05.
Citera
2026-02-04, 21:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Jag tillhör bara den lyckliga snygga andelen flashbackmedlemmar - vi är vardagligt snygga , vi är väl 10 till +++10 , allt under får inte vara med i våran egna forumdel med snygga kex som får joina med bankid o foto

Så, säkert fler än jag som är nyfikna på hur en fotomodell i 50-årsåldern lever sitt liv, hur lång är kön av kvinnor som vill bli Mrs 448 egentligen?
Citera
2026-02-05, 09:55
Medlem
De anser sig vara riktiga kvinnor. Och undrar var de riktiga männen finns. De bra männen var mogna nog att skaffa en fru.
I videon kan man se riktiga kvinnor.

https://www.youtube.com/watch?v=iNv7pwF-uoo
Citera
2026-02-05, 10:16
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
De anser sig vara riktiga kvinnor. Och undrar var de riktiga männen finns. De bra männen var mogna nog att skaffa en fru.
I videon kan man se riktiga kvinnor.

https://www.youtube.com/watch?v=iNv7pwF-uoo

Vi riktiga män gömmer sig från dom o får o lösnummer istället för prenumeration

Vi gör som smarta bimbos skulle gjort om dom fanns på riktigt
Citera
2026-02-05, 15:18
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det säger ingenting om gruppen kvinnor och att de skulle "överskatta hur mycket de faktiskt gör i hemmet" speciellt om det är barn med i bilden.

Det du berättar är egentligen bara att du förväntade dig att din kvinnliga partner skulle städa och laga mat oftare.
Det är bara märkligt hur mycket renare det blivit efter att jag får ansvara för det själv.
Citera
2026-02-05, 15:19
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Du tvingas att städa och laga mat själv. Det är bra. Jag rekommenderar ingen att flytta ihop med någon som aldrig bott själv.
Märkligt bara hur mycket renare det blivit efter att jag får ansvara för detta helt själv. Borde ju vara tvärt om eftersom "kvinnor gör allt".
Mycket märkligt. Verkligen.
Citera
2026-02-05, 16:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Det är bara märkligt hur mycket renare det blivit efter att jag får ansvara för det själv.

Citat:
Märkligt bara hur mycket renare det blivit efter att jag får ansvara för detta helt själv. Borde ju vara tvärt om eftersom "kvinnor gör allt".

Är du dum i huvudet? Seriös fråga.

Jag tycker det är jättemärkligt att så många kvinnor blir våldtagna och mördade av sina pojkvänner, ex och makar, jättemärkligt. Män ska ju "skydda kvinnor". Mycket märkligt. Verkligen
Citera
2026-02-05, 18:19
Medlem
Citat:

Jag tycker det är jättemärkligt att så många kvinnor blir våldtagna och mördade av sina pojkvänner, ex och makar, jättemärkligt. Män ska ju "skydda kvinnor". Mycket märkligt. Verkligen

Jo men Tidö-partierna gör den mest seriösa försöket någonsin för att skydda kvinnor.

https://www.youtube.com/watch?v=rNjBShuZlJc

Målet skulle kunna vara att få våldet mot kvinnor på samma nivå som kvinnors våld mot män.

Då skulle det bli ett långsamt skifte där kvinnor inte känner sig lika mycket som offer för män.
Om våldet minskar skulle rentav fler kvinnor vilja ha relationer med män. Det är mycket viktiga reformer som måste drivas igenom ,helst innan semestern.
Citera
2026-02-05, 22:36
Medlem
Citat:

Inte alls. När man är själv måste man ta tag i skiten själv då ingen annan gör det åt en.
Citera
2026-02-07, 17:58
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:

Kan nog verka som så från ditt perspektiv. För jag förstår inte vad du vill med ditt inlägg.

Du kopierar delar av mitt inlägg... Sen? Ja?

Försöker du bevisa någon sorts poäng eller?

Tror du får försöka igen!
Citera
2026-02-07, 18:00
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Inte alls. När man är själv måste man ta tag i skiten själv då ingen annan gör det åt en.
Märkligt att det är renare här trotts att den enda(kvinnan) som faktiskt gör något hushållsarbete försvunnit.

Känns inte logiskt att det skulle bli renare utan personen som städar mest liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in