Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Du tvingas att städa och laga mat själv. Det är bra. Jag rekommenderar ingen att flytta ihop med någon som aldrig bott själv.
Haha, umgås du med tjejer på Östermalm eller något? Som skickar bud eller catering i tid och otid. Rent skitsnack. Eller besöker du boenden för missbrukare möjligen?
Jag känner faktiskt inte en enda kvinna i mitt liv som inte kan laga mat och städa. Däremot en hel del ungkarlar/ män i relation. En kan inte ens koka ägg eller spaghetti. Även om jag tror att det mest handlar om bekvämlighet och lathet. Hans morsa kommer med matlådor åt honom.
Och det vet vi tyvärr är vanligt. Då kvinnor tenderar att få ta hand om både hem och hushåll. Du har FSK statistik om utbrända småbarnsmorsor som bevis. Kvinnor tar mer ansvar för sådana saker, tyvärr. Dessutom klarar dom bättre att leva själva än män.
Jag rekommenderar ingen kvinna att välja den typen av män. Dom är lata av naturen och söker egentligen en hushållerska , ingen partner. Tyvärr är dom förvånansvärt många. Dålig uppfostran förmodligen.