Citat:
Ursprungligen postat av
Diskuterare
Är du en man eller kvinna? Hur som helst så verkar du vara helt skoningslöst inställd och tänker aldrig att det är mänskligt att råka göra misstag. Jag är rätt säker på att även du skulle tjäna på att visa lite tolerans istället för hårdhet men det beror förstås också på hur personen har betett sig (gjort eller sagt) och om det var i nyktert eller berusat tillstånd.
Kvinna.
Nja, ibland inser man att en människa är helt onaturligt dum i huvudet. Finns ingen anledning att förlåta en person man ändå inte vill ha att göra med.

Jag dömer folk efter deras handlingar och vissa handlingar är inte förhandlingsbara. Jag tycker om människor som tänker och har ett gott hjärta och vill sina medmänniskor väl, jag tycker inte om människor som trampar på andra för att få fem minuters uppmärksamhet. En sådan handling visar människans karaktär, och det är en karaktärstyp jag inte matchar med.
Du
är dina handlingar. Gjorde du något fult så är du ful. Det är enkelt, man ska alltid kika på en människas handlingar, då vet man precis vem man har framför sig. Ord betyder ingenting.